1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. احسان رافتی : ما در دوربین.نت خیلی خوشحالیم

احسان رافتی : ما در دوربین.نت خیلی خوشحالیم

احسان رافتی مدیر پایگاه خبری دوربین طی یادداشتی حاوی برخی نکات و مشکلات از انتشار ده هزارمین گزارش تصویری در محیط سایت خود خبر داد.
ما در دوربین.نت خیلی خوشحالیم. از خوشحالی در پوست خودمان هم نمی گنجیم. خیلی ها از دیروز که خبرهای ده هزارمین گزارش تصویری را منتشر کردیم و به هم تبریک گفتیم پوزخندی زدن که خب ده هزارتا مجموعه عکس و گزارش تصویری مگه چیه ؟ شاهکار که نکردین … خبرگزاری ها چند برابرش رو منتشر کرده اند.

احسان رافتی - دوربینهر چند این حرف ها برایمان مهم نیست و ما همچنان خوشحالیم. خبر زدیم، تو صفحات مجازی مان منتشر کردیم و خوشحالی کردیم که ده هزارتا گزارش تصویری روی دوربین.نت منتشر کردیم. بله روی دوربین.نت. یک سایت عکاسی که با وجود هزارتا مشکل از بی پولی و ناملایمتی ها و انواع فشار و فیلتر شدن همچنان روی پا است. همچنان دارد آرم و آهسته جلو می رود و سرش در لاک خودش است با ده ها برنامه و ایده …

دوربین.نت به خاطر فیلتر شدن ( هنوز هم ایرانسل و چند شرکت خدمات اینترنت فیلتر هستیم ) مدتی متوقف شد. به خاطر اینکه پولی نداشت برای هاست متوقف شد ولی هیچ وقت اجازه نداد فکر تعطیلی به سراغش بیاید چون نگاه خیلی علاقمند به عکاسی به دوربین.نت بود.

مقایسه دوربین.نت با فلان خبرگزاری خنده دار است. دوربین.نت با بودجه صفر تومان در سال با یک خبرگزاری ای که حداقل چندصد میلیون تومان بودجه دارد بی آنکه یکی از مشکلات دوربین.نت را داشته باشد.

دوربین.نت به لطف جیب مدیرانش در هیات مدیره و دوستداران و مخاطبانش پا برجاست نه به جیب دولت و فلان ارگان و رسانه. دوربین.نت به لطف همین چند کارگاه عکاسی و کلاس و تورعکاسی و برنامه هایش پابرجاست که خیلی ها حتی نمی توانند همین چند کارگاه و تور رو به چشم ببنند. مگر چقدر جایشان را تنگ کرده ایم؟ مگر چقدر از عکاسی سهم خواستیم؟

گزارش تصویری ده هزارم را به همه تبریک می گویم. ما هستیم و خواهیم بود تا زمانی که خدا بخواهد و عمری باقی باشد نه آدم هایی که چشم خیلی چیزها را ندارند. گزارش ده هزارم نوش جانمان که می چسبد با این همه اتفاق به اینجا رسیدن … خوشحالیم و دوست داریم خوشحالی مان را با شما تقسیم کنیم … به امید صدهزارمین گزارش تصویری …
احسان رافتی
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
مدیریت و همکاران دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » این موفقیت را به گروه عاملان و دست اندرکاران « پایگاه خبری دوربین » تبریک گفته و توفیق ادامه این حرکت را در سایه لطف پروردگار برای این همکاران آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « خورش رستم » در اردبیل
پسین
نمایش دو مجموعه عکس در نگارخانه وصال شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست