1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه جشنواره عکس تعاون برگزار می شود

اختتامیه جشنواره عکس تعاون برگزار می شود

آیین اختتامیه جشنواره ادواری عکس تعاون با حضور عکاسان ، مدیران و معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون ، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور معاون امور تعاون و مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی و عکاسان و کارشناسان، با معرفی نگاه های ویژه و صاحبان آثار تقدیر شده بعدازظهر روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه جاری در محل سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره عکس تعاون این جشنواره در سال ۱۳۹۴ اطلاع رسانی خود را با رویکرد عمومی به فرهنگ تعاون آغاز کرد و در ادامه با انتشار فراخوان ادوار دوم و سوم به مضامین مرتبط با تعاون در فرهنگ عامه و سپس به تشریح جایگاه تعاون در فرهنگ شهری و روستایی و در نهایت با تعریف جایگاه تعاونی ها به مستندسازی ارایه دستاوردهای خدماتی و تولیدی آنها پرداخت.
مهدی سروری دبیر جشنواره عکس تعاون بنابر آمارهای منتشره از مشارکت عکاسان سایر استان های کشور در هر سه دوره جشنواره، دستیابی به اهداف اولیه دبیرخانه را مرهون درک مطلب و حضور گسترده عکاسان سراسر کشور دانست و یادآور شد: انجام تعهدات طرفین دبیرخانه و شرکت کنندگان از جمله ویژگی های مورد توجه راه یافتگان به این جشنواره است.
سروری اعتماد به نگاه ظریف و ژرف عکاسان از سوی مسئولین امر و صرف زمان برای توجه و ثبت مضامین مورد نظر برگزارکننده از سوی عکاسان را مقدمه ای ساده و موثر برای فرهنگ سازی تصویری دانست و گام های بعدی را منوط به تداوم یک آغاز موفق توسط نهادهای و سازمان های متولی دانست.
در مراسم اختتامیه جشنواره عکس و پوستر تعاون، عکاسان برگزیده با عنوان نگاه ویژه، عکاسان دارای اثر منتخب به عنوان تقدیر شده، صاحبان طرح و ایده پوسترهای ویژه با عنوان تقدیر شده، تقدیر از مدیرعامل سه عنوان شرکت تعاونی حامی عکاسان، معرفی نمودار آماری انتشار اخبار دبیرخانه در خبرگزاری ها و مطبوعات و رسانه ها و تقدیر از برترین های ایشان، تقدیر از مسئولین برگزاری آثار نمایشگاه در استان های میزبان و… انجام خواهد شد.
لازم به یادآوری است به صاحبان «نگاه ویژه» به شکل مستقل مدال تعاون و کارت اعتباری ده میلیون ریالی و صاحبان آثار برگزیده داوران با عنوان «شایسته تقدیر» از لوح تقدیر و کارت اعتباری دومیلیون ریالی و دومیلیون و پانصدهزارریالی برخوردار خواهند شد.
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مجری برگزاری این جشنواره است و محمد نیک عهد مسئولیت کارشناسی مفهومی آثار  و مهناز نورالهی فرد ، منصوره معتمدی ، محمدرضا بهشتی منفرد، جواد گلزار خرم و کاوس صادقلو عهده دار داوری آثار این جشنواره بوده اند .
شرکت کنندگان راه یافته و صاحبان اثر در نمایشگاه جشنواره مطابق با متن فراخوان از حق دریافت گواهی و لوح فشرده چندرسانه ای جشنواره برخوردارند.
مراسم اختتامیه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه
جاری در محل سالن اجتماعات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به ایستگاه متروی بهشتی، ضلع جنوبی میدان تختی برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزیدگان مسابقه مردمی عکس فطر تقدیر شدند
پسین
گزارش برگزاری کارگاه ویرایش فایل عکس طبیعت در همدان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست