1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه دوسالانه عکس ورزشی ایران برگزار می شود

اختتامیه دوسالانه عکس ورزشی ایران برگزار می شود

دبیرخانه نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران خبر داد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com)اسامی شرکت کنندگان دوسالانه عکس ورزشی ایران بر پایه این اطلاعیه، اعلام شده است که این مراسم عصر روز دوشنبه ۱۷ آذرماه جاری در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر عکاسان صاحب اثر و علاقه مندان به عکس ورزشی، وزیر ورزش و جوانان و معاونین ایشان، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از روسای فدراسیون ها و اصحاب حوزه فرهنگ، هنر و ورزش حضور خواهند یافت.

مراسم اختتامیه نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران، عکاسان برگزیده در دو بخش: رویداد ورزشی (sports action) و خصیصه ورزشی (sports feature) معرفی و تقدیر شده و مطابق با فراخوان دوسالانه، علاوه بر جوایز نقدی، مدال اعتباری دوسالانه را نیز دریافت خواهند کرد.

نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران چندی پیش با انتشار فراخوان این رقابت، اطلاع رسانی، و پس از برگزارش آثار مورد تایید هیات داوران در بیست ومین نمایشگاه خبرگزاری ها و مطبوعات، نمایشگاه آثار راه یافته به مرحله نمایش را مورد تماشای عموم علاقه مندان و عکاسان قرار داد.
اختتامیه دوسالانه عکس ورزشی ایران سرانجام گام های برداشته شده در فراخوان نخستین دوره برگزاری این دوسالانه عکس و ورزشی به شمار می رود.

دبیری این دوسالانه ورزشی را فریبا اباذری و مسئولیت ارزیابی و داوری عکس های این دوسالانه را: علی قلمسیاه، اسماعیل عباسی، سیف ا.. صمدیان، نادر داودی وعلی رهبر برعهده داشته اند.

پیشین
«خواب در طبیعت» سوژه یک عکاس‌ شد
پسین
اعتراض بازرس انجمن عکاسان به حذف سیمرغ عکس از جشنواره فیلم فجر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست