1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

عصر روز جمعه ۲۴ اذر ماه جاری مراسم اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در سالن دکتر رحمدل شهر رشت عکاسان برگزیده این رقابت معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این مراسم نسرین امینیان ریاست هیات مدیره موسسه فرهنگی سبزکاران بالان به عنوان برگزارکننده اصلی و میزبان حامیان این دوسالانه عکس، افشین میرزایی به عنوان دبیر این دوسالانه عکس و الوند رضازاده به عنوان نماینده هیات داوران دوسالانه عکس حضور داشته و نکاتی پیرامون موضوع و جریان سرمایه اجتماعی برای حاضرین ایراد کردند.
این مراسم با معرفی عکاسان برگزیده در دو بخش اصلی و ویژه و در نهایت گشایش نمایشگاه عکس های راه یافته به این دوره از دوسالانه خاتمه یافت.

عکس ها: دریافتی از دبیرخانه
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اختتامیه نمایشگاه عکس مهر و ماه با حضور مصطفی مکبّری
پسین
بخش جنبی جشنواره پایگاه خبری دوربین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

  1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی برگزار می شود

اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی برگزار می شود

اختتامیه سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی عصر روز جمعه ۲۴ آذرماه با حضور عکاسان و مدیران فرهنگی-هنری در شهر رشت برگزار می شود
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه سومین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی ، جدول زمانبندی این دوره از دوسالانه به گونه ای پیش رفته است که شرکت کنندگان و عکاسان و علاقمندان می توانند عصر روز جمعه ۲۴ آذر ماه جاری با حضور در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء در شهر رشت شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این دوسالانه باشند.
در این مراسم ضمن بیان گزارش مدیر دوسالانه و دریافت اطلاعاتی از سوی دبیر جشنواره، بیانیه هیات داوران نیز برای حاضرین خوانده خواهد شد.

همچنین با اعلام عکاسان برتر دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در دو بخش: اصلی و ویژه و معرفی عکاسان شایسته تقدیر، جوایز و الواح ایشان تقدیم حضورشان خواهد شد.

هیات داوران، دبیر دوسالانه و موسسه سبزکاران بالان و اهدای جوایز به این نفرات و تقدیر از حامیان این دوره با حضور داوران دوره، اساتیدو هنرمندان برگزار خواهد شد که کلیه علاقه مندان نیز می توانند در مراسم حضور یابند.
دبیرخانه یادآور شده است عکاسان راه یافته به نمایشگاه عکس می توانند جهت دریافت گواهی شرکت در دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی و کتاب عکس سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی پس از مراسم اختتامیه یه بخش پذیرش مراجعه کنند.
همچنین بنا بر رسالت موسسه سبزکاران بالان و هدف برگزاری دوسالانه جهت آگاهی رسانی در خصوص موضوع سرمایه اجتماعی ، تالیف و چاپ نشریه تخصصی در دستور کار مراسم قرار گرفته است که علاقه مندان می توانند ضمن شرکت در مراسم اختتامیه، نسخه ای از این ویزه نامه را دریافت کنند.

بنابر اظهار برگزارکننده سایر علاقمندان هم می توانند پخش زنده مراسم اختتامیه را همزمان از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرامsarmaye_ejtemai_ax یا کانال تلگرام جشنواره socialcapital_ax@ و یا نشانی سایت موسسه سبزکاران بالان (www.sabzkaran.com) دنبال کنند.
عکس های راه یافته به سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی از زمان اختتامیه تا پایان روز ۳۰ آذر ماه جاری در محل نگارخانه مارلیک همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ به نمایش گذاشته شده و علاقمندان می توانند جهت مشاهده عکس ها به مجتمع خاتم الانبیاء(ص) در خیابان سعیدی شهر رشت مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گرامیداشت روز عکس تاریخی ایران در یونسکو
پسین
کتاب عکس « از خاک تا خیال » فرزین ناظم زاده منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست