1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه پنجمین جشنواره عکس وقف برگزار می شود

اختتامیه پنجمین جشنواره عکس وقف برگزار می شود

آیین پایانی اختتامیه پنجمین جشنواره عکس وقف ، چشمه همیشه جاری چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه در شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری در نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان حجت الاسلام والمسلمین کاروند با اصحاب رسانه زمان برگزاری آیین پایانی جشنواره عکس وقف در ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه مجتمع فرهنگی هنری فجر واقع در میدان آرامگاه بوعلی سینا در همدان برگزار خواهد شد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان به هنر عکاسی و دوستداران جشنواره های عکس و عکاسی آزاد است و در این مراسم کتاب عکس پنجمین جشنواره عکس وقف نیز به تعداد محدود و برای حاضرین در مراسم اختتامیه به صورت رایگان ، هدیه خواهد شد.

از جمله میهمانان حاضر در این مراسم می توان به حجت الاسلام والمسلیمن شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  همچنین جمعی از مسئولین استانی ، داوران جشنواره آقایان سیف الله صمدیان ، سیدمهدی مقیم نژاد و مسعود زنده روح کرمانی اشاره کرد.

در این مراسم ، عکاسان برگزیده معرفی و جوایز ایشان اعطا خواهد شد و از چند عکاس شرکت کننده دیگر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
در پایان اعلام خبر آیین اختتامیه این جشنواره اظهار امیدواری شده است تا با حضور مخاطبین و علاقه مندان به هنر و عکاسی، مراسمی وزین برگزار شده و نیز حمایتی شایسته از استمرار و برگزاری چنین جشنواره هایی به عمل آید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه آموزشی تور عکاسی در کویر برگزار می شود
پسین
نمایشگاه عکس « دیار من بوشهر » در تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست