1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی برگزیدگان سوگواره عکس « کل ارض کربلا »

اسامی برگزیدگان سوگواره عکس « کل ارض کربلا »

دبیرخانه سوگواره عکس « کل ارض کربلا » اسامی نفرات برگزیده این مسابقه را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی شبکه تلویزیونی افق ، هیأت داوران سوگواره عکس « کل ارض کربلا » ضمن قدردانی از مشارکت عکاسان شرکت کننده و مخاطبان متعهد و هنردوست شبکه افق، اسامی نفرات برگزیده این سوگواره را معرفی کرد.
 سید شهاب الدین واجدی دبیر سوگواره عکس « کل ارض کربلا » با تقدیر از استقبال کم نظیر مخاطبان هنردوست شبکه افق و همچنین عکاسان حرفه ای شرکت کننده اظهار کرد: عکس‏ های منتخب با نظر هیأت داوران در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و تلفن همراه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.
 وی افزود: هیأت داوران با حضور اینجانب و چهار تن از عکاسان : محسن زین العابدینی ، سروش جوادیان ، اسماعیل حاتمی کیا و عبدالحسین بدرلو با ارج نهادن به تلاش مخاطبان ارجمند و هنردوست شبکه افق ، از بین ۲۳۱۷ قطعه فایل عکس رسیده ، تعداد ۷۲ قطعه تک عکس عاشورایی را از ۴۲ عکاس در هر دو بخش عکاسی با دوربین و تلفن همراه شایسته راهیابی به نمایشگاه دانستند . همچنین هیچ مجموعه عکسی برای راهیابی به نمایشگاه ، شایسته و واجد شرایط تشخیص داده نشد .
 سوگواره کل ارض کربلا
دبیر سوگواره عکس « کل ارض کربلا » با بیان اینکه هیأت داوران ضمن قدردانی از حامیان برگزاری سوگواره یعنی شبکه افق و سازمان هنری رسانه اوج و سپاس از تمام راهیافتگان به سوگواره، ۵ قطعه عکس از بین ۷۲ تک عکس را بدون ترتیب اولویت به عنوان رتبه برتر این سوگواره انتخاب کرده و همچنین از یک قطعه عکس ثبت شده با تلفن همراه در این بخش تقدیر می نماید.
 وی ادامه داد: نفرات برتر سوگواره عکس « کل ارض کربلا » در بخش عکاسی با دوربین عبارتند از مجید خالقی مقدم از خلخال ، سیدمحمدحسین خیرالامور از بابلسر ، سمانه شیرازی از آمل ، جمشید فرجوند فردا از بیجار و امیر قیومی از لارستان همچنین در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز از سعید شیرخانی از تهران تقدیر می شود.
 واجدی خاطرنشان کرد: به پنج نفر برگزیده بخش عکاسی با دوربین بدون ترتیب و اولویت ، نیم سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح یادبود و به صاحب اثر عکاسی با تلفن همراه ، ربع سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا می شود . ضمن اینکه به صاحبان آثار هر ۷۲ قطعه عکس راه یافته به نمایشگاه نیز گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی دبیرخانه فراخوان سوگواره عکس کل ارض کربلا اعطا می شود.
گفتنی است نمایشگاه آثار برتر در روزهای پایانی ماه صفر در قالب آیتم‏ و میان برنامه از شبکه افق پخش می شود و علاوه بر این، مراسم اختتامیه و اهدا جوایز به شرکت کنندگان برتر هم در یکی از برنامه‏ های شبکه اعلام خواهد شد.
پیشین
« مهسا دهقانی » میهمان شنبه های عکاسی در شیراز
پسین
اولین فراخوان عکس شهر سرعین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست