1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. اسامی راه یافتگان به سومین جشنواره عکس تعاون

اسامی راه یافتگان به سومین جشنواره عکس تعاون

با حضور داوران سومین جشنواره عکس تعاون، نشست ارزیابی عکس های رسیده به این جشنواره در دفتر پایگاه عکس چیلیک برگزار و سرانجام اسامی عکاسان راه یافته معرفی شد.

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس تعاون   به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نشست ارزیابی و جلسه داوری فایل عکس های رسیده به دبیرخانه پس از انجام سنجش مفهومی آثار رسیده با هماهنگی و دعوت از کارشناسان و عکاسان مجربی چون: مهناز نورالهی، جواد گلزار خرم و محمد نیک عهد با ترکیبی جدید انجام گرفت .

در آغاز این جلسه ابتدا مهدی سروری – دبیر جشنواره – ضمن خیرمقدم به عکاسان و کارشناسان ، توضیحاتی را که بر اساس آنها متن فراخوان و رویکرد برگزارکننده اعلام و تاکید شده بود مورد طرح قرار داد و با تکرار معنا و مفهوم واژه ی « تعاون » و تعریف آن در ابتدای متن فراخوان، اهداف برگزاری جشنواره ادواری عکس تعاون را برای حاضرین بازگو کرد.
با انجام داوری و سنجش عکس ها سرانجام تعداد ۴۰ قطعه عکسر از نگاه ۳۷ عکاس، شایسته راه یابی به بخش نمایشگاه سومین جشنواره ادواری عکس تعاون تشخیص داده شد.

اسامی عکاسان راه یافته به سومین دور جشنواره عکس تعاون بی هیچ ترتیبی در اعلام به این شکل معرفی می شوند:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس تعاونرضا زنگنه از همدان، داود ایزد پناه از کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج)، امیر مرادی راد از خراسان رضوی (مشهد)، سهیلا خانمیرزایی از تهران، ساسان جوادنیا از گیلان (تالش)، احمدرضا کریمی از تهران، داود کهن ترابی از البرز (کرج)، امیرعلی محمدی از تهران، امیر عنایتی از خراسان رضوی، ابراهیم باقرلو از تهران، جواد علی پور از مازندران (قائمشهر)، حسین الماسی از قم، مهری راست قدم از تهران، حمیدرضا بازرگانی از زنجان، سیدعلیرضا سادات از تهران، سیدمحمد فاطمی از بوشهر، سیدصادق موسوی از تهران، مرتضی امین الرعایایی از خراسان رضوی (نیشابور)، مونا تهرانی موید از تهران، موسی تقوی نمین از اردبیل، مریم نجاتی بوشهری از بوشهر، محمد قدمعلی از تهران، مجید خالقی مقدم از اردبیل (خلخال)، مجتبی محسنی از تهران، علی اصغر نصوری از بوشهر، مرجان طائی از تهران، علی جهان آرا از بوشهر، عرفان اسکمایی از تهران، مهدی شیروانی از زنجان، نازیلا حقیقتی از تهران، یوسف اکبری پابندی از آذربایجان شرقی (تبریز)، مریم خداوردی از تهران، هادی دهقان پور از خراسان رضوی (سبزوار)، میلاد معصومی از خوزستان (اهواز)، هدی حیات داودی از بوشهر، مهران چراغچی از آذربایجان شرقی (تبریز)، مهرناز محمدی از تهران .

 

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس تعاوندبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون در دور نخست برگزاری این جشنواره در بهار سال جاری تعداد ۲۷ قطعه عکس و در دور دوم که تابستان برگزار شد تعداد ۲۳ قطعه عکس را شایسته راه یابی به نمایشگاه این جشنواره تشخیص داد که حق التالیف آثار، پس از دریافت فایل از عکاسان به حساب ایشان واریز شد.

بنابر متن فراخوان، پس از اطلاع رسانی از سوی دبیرخانه جشنواره عکاسان نامبرده ۷۲ساعت فرصت دارند تا ضمن ارسال فایل عکس، شماره حساب/کارت عابر بانک به نام خود را به نشانی الکترونیکی دبیرخانه (Taavon94@gmail.com) ارسال کنند.

 

شماره تماس های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و تلگرام ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ راهنما و پاسخگوی هر گونه پرسش از سوی شرکت کنندگان و راه یافتگان گرامی است.

 

جهت مشاهده گزارش تصویری جلسه ارزیابی و داوری سومین دور جشنواره عکس تعاون « ایـنجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
چهارمین پرسش نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک
پسین
اختتامیه جشنواره بین المللی عکس گلستانه برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام.
    چرا نتیجه بخش طراحی پوستر اعلام نشده ؟؟؟؟ کی اعلام میشه ؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • سرکار خانم سحر
      تیتر خبر را مشاهده بفرمایید که مرتبط با بخش اعلام اسامی عکاسان است تا پاسخ خود را دریابید.
      طرح سوالی چنین بایستی از دبیرخانه صورت بگیرد که البته همکاران حوزه اطلاع رسانی با تمامی راه یافتگان بخش پوستر تماس اولیه را داشته اند. اجازه بفرمایید با صبر و دقت و به مرور زمان، مراحل اطلاع رسانی انجام شود
      از پیگیری شما متشکریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست