1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی راه یافتگان مسابقه عکس «خوبی را معروف کنیم»

اسامی راه یافتگان مسابقه عکس «خوبی را معروف کنیم»

اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاه مسابقه عکس “خوبی را معروف کنیم” اعلام شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه مسابقه عکس پس از برگزاری نشست ارزیابی و جلسه داوری فایل عکس های رسیده به دبیرخانه از سوی بیش از ۲۰۰ تن از شرکت کنندگان و مرور بیش از ۱۴۰۰ قطعه فایل عکس رسیده، شورای داوری مسابقه در نهایت ۵۰ قطعه عکس را شایسته حضور در نمایشگاه عکس «خوبی را معروف کنیم» تشخیص داد.
در جلسه داوری این مسابقه که روز شنبه ۲ تیرماه در محل فرهنگسرای رازی برگزار شد، مسعود زنده روح کرمانی، محمد نوروزی و مهدی سروری به عنوان اعضای شورای داوری این مسابقه عکس با حضور رییس شورای سیاست گذاری: اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رئیس فرهنگسرای رازی، محمد دکامئی مدیر هنرهای تجسمی و موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجعفر گرامی معاون آفرینش و اجرای منطقه ۱۱ و فرهنگسرای رازی با نظارت احسان رافتی به عنوان دبیر مسابقه کار مرور و ارزیابی و داوری عکس های رسیده را به نتیجه رساندند.

اسامی راه یافتگان و صاحبان اثر در نمایشگاه عکس «خوبی را معروف کنیم» به این ترتیب معرفی شده است: ابراهیم علی پور، احسان جزینی، احمد تاجی، امیر عنایتی، امیر یوسفیان اهری، امیر مهدی نجفلو، امین رحمانی (۲فریم)، ایوب فتاحی، پویا رمضانی، جاوید تفضلی، جلال الدین تیموری، جمشید فرجوند فردا (۲فریم)، جواد گلمکانی، حامد صادقی، حمزه محمدحسینی، روح الله دهقانی، سعید قاسمی، سمانه شیرازی، سهیلا صنم نو (۳فریم)، شهاب ناصری، صادق نیک گستر (۳فریم)، عباس عاشوری، علی ابک، علی رحیمی، علی سوته (۳فریم)، علی عوض پور، غلامرضا احمدی، کیانوش سعادت، مجید حجتی (۳فریم)، محمد مهیمنی، محمدرضا رجایی، محمدرضا صالحی، مریم خداوردی، مسعود علوی میلانی، مهدی پارساییان، بابک مهرافشار، سحر حسن زاده (۲فریم)، سروش جوادیان، محمدمهدی ورال.


همچنین در بخش مردمی این مسابقه آثار به نتیجه رسیده از سوی مخاطبین ده نفر از تسهیل گران و مربیان برتر که پروژه های فرهنگی و اجتماعی را با موضوع مهربانی و رویکرد خانواده به سامان رسانده اند و از ۱۰ خانواده که برترین پروژه های فرهنگی و اجتماعی را به مورد اجرا گذارده اند در آیین اختتامیه «خوبی را معروف کنیم» تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مراسم اختتامیه «خوبی را معروف کنیم» عصر چهارشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در پردیس سینمایی رازی برگزار و ضمن معرفی عکاسان برتر بخش حرفه ای، از برگزیدگان این مسابقه تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.
عکس ها: محمدجواد مهمانی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «انتخاب» در نگارخانه شمیده
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «نگاه» در نگارخانه شفق

به تازگي منتشر شده

۹ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • حميده-نظرى
    ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۴

    اتفاقات از این دست هر چه در جامعه بیشتر باشد حاصلش موجب تشریق جوانان و افرادى که در این حوزه خاص فعالیت مى کنند میشود و باعث میشود که افراد فعال انگیزه بیشترى پیدا کنند و افراد علاقمند شوق به فعالیت در انها پیدا شود و همین امرموجبات گسترش این حوزه از هنر میشود. با خبر شدیم که عکس دوست و همسفر بسیار فعال و علاقمند مان خانم مریم خداوردى به نمایشگاه “خوبى را معرفى کنیم”راه یافته است ضمن ارزوى موفقیتهاى بیشتر ،این حُسن انتخاب را به ایشان تبریک مى گویم و برایشان ارزوى پیشترفتهاى بیشترى را دارم.

    پاسخ
  • اعظم حشمتی
    ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۱

    برگزاری جشنواره های معتبر با عنواین جدید و خلاقانه فرصت مغتنمی ست تا حداقل ایده های مناسبی در اختیاراستعدادهای جوان و علاقمندان عکاسی قرار دهد یا حتی عکاسان را وادارد تا آنچه عکاسی کرده اند را با توجه به موضوع مورد نظر بار دیگر مورد بازبینی و کنکاش قرار دهند. جشنواره های معتبر در شناسایی عکاسان جوان و علاقمند و خوش نگاه تاثیر بسزایی دارند، از برکت این جشنواره دوست و همسفر خوب مان #مریم_خداوردی، در جمع پنجاه عکس برتر این جشنواره قرار گرفت. بسیار برای او خوشحالم و امیدوارم انگیزه و امیدی برای ادامه راه او باشد.

    پاسخ
  • حسین موقر
    ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۲۱:۴۸

    از اینکه همسفر سفرهای #تور_عکاسی_چیلیک ( خانم خداوردی ) افتخار آفریده و باعث سربلندی منو دوستان همسفر شده باور یادگیری و ارتقاع اطلاعات عکاسی در #پایگاه_عکس_چیلیک آسان میشود نیاز به تبلیغات نیست عملکرد مثبت هر یک از همسفران دلیل محکمیست ‌خانم خداوردی یکی از این دلایل هستند
    همسفر عزیز سرکارخانم خداوردی از صمیم قلب تبریک عرض میکنم وآرزوی موفقیت های روز افزون هم در زندگی و هم در عکاسی را برایتان دارم
    تبریک دومم خدمت #پایگاه_عکس_چیلیک #تور_عکاسی_چیلیک ‌و جناب اقای #مهدی_سروری عزیز

    پاسخ
  • عارفه حجارمنش
    ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۲۵

    در برگزاری این جشنواره ها وقتی نام داورانی پشت انتخاب و گزینش عکس ها میاید که باعث اعتبار این حرفه هستند میشه انگیزه و خیال راحت که عکس ها برعکس خیلی از رویداد های اینچنین بدون نظر خاص و بدون توجه به مناسبت ها نسبت ها انتخاب میشوند
    در چنین جشنواره ای وقتی در بین تمامی اسامی برگزیده نام آشنای دوست و همراه هنرمندت در خانواده چیلیک رو میبینی سراسر وجودت شوق و افتخار پر میشه و لبخند رضایت به لبت میاره
    مریم جان عزیز این موفقیت رو باز هم تبریک میگم و آرزوی موفقیت های روزافزون برات دارم

    پاسخ
  • محمدرضا خرازی
    ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۷:۲۱

    به همه دوستان که عکسشون راه یافته تبریک میگم مخصوصا همسفر خوش ذوقمون خانم خداوردی

    پاسخ
  • محمد بیک زند
    ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱

    تبریک به خانم خداوردی عزیز
    همیشه بدرخشین

    پاسخ
  • ندا رهگذر
    ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۱

    باعث مباهات و خرسندیست که از میان ۱۴۰۰ آثار ارسال شده به جشنواره معتبر #خوبی_را_معروف_کنیم ، اثر دوست و همسفر خوبمان در #پایگاه_عکس_چیلیک ،خانم مریم خداوردی جزء ۵۰ اثر راه یافته به این جشنواره بود. برای این دوست عزیز آرزوی توفیق روز افزون دارم و همچنین عرض تبریک به #پایگاه_عکس_چیلیک که با فراهم آوردن بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای عکاسان جوان، شاهد رشد و درخشیدن هنرجویانش در عرصه های معتبر کشور می باشد.

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴

    از همه دوستان و همسفران عزیزم
    که مرا مورد لطف و مهربانیشان قراردادند از صمیم قلب سپاسگزارم
    راه یافتن عکسم در این مسابقه برایم بسیار ارزشمند بود اما، الان وقتی سایت را دیدم و نظرات و الطاف بی نظیرتان را نسبت به خودم خواندم، بسی باعث خوشحالی و افتخارم شد که در جمع دوستان عزیزی چون شما هستم که به مراتب ارزشمندتر است.
    امیدوارم که شاهد موفقیتهای همه شما باشم.☘
    پیش از همه باید از پایگاه عکس چیلیک و آقای سروری عزیز تشکر کنم که آنچه از عکاسی نصیبم شده و یادگرفته ام از ایشان دارم.
    همچنین ایشان، بانی دورهم آوردن و بوجود آوردن چنین جو دوستی و خیر خواهی در خانواده چیلیک است، که همگی به یکدیگر مهر می ورزیم و پیشرفت یکدیگر را ارج می نهیم 🌹
    دوستان عزیزم، دوستتان دارم🌸

    پاسخ
  • شهرام فرهمند
    ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۲۵

    بسیار خوشحال شدم تبریک به خانم خداوردی و آرزوی موفقیت برای ایشان .
    همچنین تبریک به پایگاه عکس چیلیک که با فراهم کردن شرایط مناسب باعث شکوفایی استعدادها میشود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست