1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسماعیل عباسی از هیات مدیره انجمن عکاسان ایران استعفا داد

اسماعیل عباسی از هیات مدیره انجمن عکاسان ایران استعفا داد

انعکاس ” اطلاعیه مهم انجمن عکاسان ایران ” پیرامون گزارش سی وپنجمین جلسه ی هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران در محل خانه هنرمندان ایران با نکاتی همراه بود که قابل تامل است.

” پایگاه عکس چیلیک ” پس از گذشت زمانی چند از انعکاس ” اولین مجمع انجمن عکاسان ایران “، مدتی بود که پیرامون حضور و یا عدم حضور و بعضا استعفای استاد اسماعیل عباسی در هیات مدیره ” انجمن عکاسان ایران ” با پرسش هایی مواجه شده بود که مخاطبین این رسانه به اشکال گوناگون این موضوع را طرح و با ارسال مطالبی این مطلب را پیگیری می کردند.
این پایگاه نیز به عنوان رسانه ای در جامعه عکاسی کشور و رعایت اصل احترام به مخاطب، موظف است تا در راستای حمایت و همراهی با حرکتی وزین چون شکل گیری و پویایی ” انجمن عکاسان ایران ” طرح موضوع و اعلام نتیجه را در کنار صبر و سلامت پیگیری و اطلاع رسانی به مسئولین مربوطه واگذار نماید، با این وجود بالاخره پس از ماه ها، شایعه استعفای استاد  اسماعیل عباسی از عضویت در هیات مدیره انجمن عکاسان ایران، مطابق با ” اطلاعیه ی مهم انجمن عکاسان ایران ” در سی و پنجمین نشست اعضای هیات مدیره این انجمن، تحقق یافته و به خبر تبدیل شد.

بر پایه همین گزارش به نقل از بند دوم اطلاعیه مذکور آمده است:
استعفای  اسماعیـل عباسی که ماه ها است بر آن پافشاری می کنند مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با این استعفا موافقت گردید. توضیحات جهت اطلاع اعضای انجمن، آقای عباسی در نخستین جلسه ی پس از برگزاری مجمع عمومی در آذرماه سال ۱۳۸۸، در تاریخ دوازدهم دی ماه سال ۱۳۸۸ به دلیل مشغله های شخصی ازعضویت در هیئت مدیره استعفا داده بودند لیکن هیئت مدیره به دلیل اینکه حضورایشان را در انجمن به دلیل شخصیت والا و سلامت اجتماعی شان مفید و موثر می دانست و کماکان نیز بر همین اعتقاد است با استعفای ایشان موافقت نکرد. لیکن ایشان از آن زمان تاکنون بارها و مصرا براین استعفا پافشاری کرده اند که در نهایت هیئت مدیره علیرغم میل خود با کمال تاسف ناچار از پذیرش استعفای ایشان گردید.

در انتهای این بند اطلاعیه، از حضور استاد سعید دستوری به عنوان عضو علی البدل، یاد می شود که جایگزین نفر مستعفی شده و از این به بعد افتخار حضور و خدمت به عنوان عضو اصلی در هیات مدیره انجمن عکاسان ایران را دارند.

در بند سوم این اطلاعیه هم، متاسفانه! خبر عدم حضور دوماهه ی هنرمند عکاس ” افشین شاهـرودی ” به دلیل بیماری در جمع هیات مدیره انجمن آمده که بر طبق پیشنهاد ایشان، عهده دار مسئولیت نامبرده، دیگر عضو علی البدل انجمن، آقای مسعود زنده روح کرمانی شده است.
به این ترتیب اسامی هیات مدیره انجمن عکاسان ایران از این پس با این ترکیب معرفی می شوند:
خانم مریم زندی، آقایان: ساعد نیک ذات، سیف الله صمدیان، افشین شاهرودی، فرزاد هاشمی، محسن راستانی و سعید دستوری.

” پایگاه عکس چیلیک ” با آرزوی سلامت، برای تمامی زحمت کشان جامعه عکاسی کشور، از درگاه خداوند صحت و شفا برای هنرمند عکاس افشین شاهـرودی مسئلت داشته و ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمت استاد اسماعیـل عباسی، برای آقایان سعید دستوری، توفیق خدمت و برای آقای مسعود زنده روح کرمانی موفقیت در مسیر پیش رو آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
بیست و یکمین تور عکاسی چیلیک در کویر مرنجاب برگزار شد
پسین
بیست و سومین تور عکاسی چیلیک به اردکان و یزد می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست