1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اصغر بیچاره(ژوله) درگذشت +مجلس یادبود

اصغر بیچاره(ژوله) درگذشت +مجلس یادبود

اصغر بیچاره(ژوله) هنرمند پیشکسوت، عصر روز گذشته پس از مدت ها تحمل بیماری درگذشت.
اصغر بیچاره(ژوله) درگذشت به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، اصغر بیچاره(ژوله) هنرمند پیشکسوت و از جمله مجموعه داران دوربین های عکاسی که شهرت نامی اش در عرصه بازیگری در چندین عنوان فیلم سینمایی مربوط به سالهای دهه چهل و پنجاه نیز زبانزد بود ، عصر روز ۲۲ خردادماه جاری – مصادف با سالروز تولدش – در کشور آمریکا دار فانی را وداع گفت .
هنرمند فقید اصغر ژوله یا همان اصغر بیچاره معروف ، واپسین سالهای زندگی اش را در با وجود دست و پنجه نرم کردن با بیماری سختی که داشت در کشور آمریکا سپری می کرد و در دهه هفتاد به واسطه حضور احمد ناطقی در مدیریت خانه عکاسان ایران ، حضوری فعال در نمایشگاه های عکس گروهی عکاسان ایران با عنوان « صد عکاس ، صد عکاس » داشت .
او همواره آرام و بی سرو صدا ، عمری را در چهار سوی هنر سپری کرد و با علاقه مندی و تلاش در عرصه عکاسی، نامی نیک در اذهان همگان از خود باقی گذاشت.
نام اصغر بیچاره(ژوله) به دلیل صاحب کسوت و علاقه مندی اش ، در فهرست اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران هم قرار داشت.
بنابر اظهارات موثق از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده این مرحوم ، پس از هماهنگی های معمول ، پیکر این هنرمند فقید پس از انتقال به ایران ، مهیای مراسم خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) خواهد بود .
مدیریت و عکاسان و اعضای دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، فقدان این مرد ایران دوست را به محضر خانواده وی ، تمامی جامعه هنری ، عکاسان و دوست داران ایشان تسلیت گفته و آمرزش و آرامشی شایسته روح آن مرحوم از درگاه حضرت پروردگار آرزومند است .

مجلس یادبود هنرمند فقید استاد اصغر ژوله (بیچاره گنابادی) از سوی خانواده شان در روز پنج شنبه ۲۷ خردادماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در خانقاه صفی علیشاه واقع در تهران ، میدان بهارستان ، خیابان صفی علیشاه ، سه راه خانقاه صفی علیشاه برگزار می شود.

عکس: سیدابراهیم حسینی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
مدال طلای عکاسی هالیوود به عکاس ایرانی رسید
پسین
« نا – پیدا » های اعظم شادپور در نگارخانه شماره شش

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست