1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه دبیرخانه نخستین جایزه‌ی سالانه‌ی عکس «هُوز مگزین»

اطلاعیه دبیرخانه نخستین جایزه‌ی سالانه‌ی عکس «هُوز مگزین»

‎دبیرخانه‌ی نخستین جایزه‌ی سالانه‌ی عکس «هُوز مگزین» با ارسال اطلاعیه ای به دفتر پایگاه عکس چیلیک به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، اطلاعاتی را در اختیار مخاطبین قرار داد.
متن اطلاعیه دریافتی به این شرح است:
‎دبیرخانه‌ی نخستین جایزه‌ی سالانه‌ی عکس «هُوز مگزین» متشکل از: بابک قاضی به عنوان مدیر اجرایی- عرفان عبداله پور به عنوان مدیا و گرافیک و بهبود زارعی، رسول ایران‌زاد با عناوین روابط عمومی به دبیریِ فرشید احمدپور زیر نظرِ سونا مؤیدزاده با عنوان مدیر، مؤسس و سرمایه‌گذار رسانه‌ی هوز مگزین فراخوان جایزه‌ی سالانه‌اش را در اَمرداد ماه سال ۹۹ به شکل اینترنتی رسانه‌ای و منتشر کرد؛ فراخوانی که با رقابت ۳۴۳ مجموعه عکس از ۱۷۳ عکاس همراه بوده است.

این ‎دبیرخانه‌ به سبب شکل برگذاری و محتوای این رویداد (مجموعه عکس) که نیازمند صرف زمان برای تحلیل آثار بوده است، پروسه‌ی داوری را به شکل دو مرحله‌ای اجرا نمود.
جلسه نهایی داوری در تاریخ ۴مهرماه سال ۹۹ پس از یک هفته مطالعه، تحلیل و انتخاب مجموعه ها توسط هیأت محترم داوران، در نشستی هفت ساعته با حضور: اسماعیل عباسی، کریم متقی و پیمان هوشمندزاده در دبیرخانه‌ی دائمی رسانه‌ی «هُوز مگزین» – تهران برگذار گردید.
لازم به ذکر است که؛ مراسم اختتامیه، اعلام نفرات برتر و برگزیده در هفته‌ی سوم مهرماه به صورت لایو اینستاگرامی از طریق صفحه‌ی رسمی رسانه هوز مگزین با اعلام زمان دقیق اختتامیه به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی «تایلر هیکس» عکس ورود پناهندگان به یونان را ثبت کرد
پسین
نمایشگاه عکس «قدم های بی قرار۲» در نگارخانه سبز لارستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست