1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه شماره۱ دبیرخانه دومین جشنواره عکس نگاران

اطلاعیه شماره۱ دبیرخانه دومین جشنواره عکس نگاران

با رونمایی و انتشار فراخوان دویمن جشنواره عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان ، متن دریافتی از سوی برگزارکننده با عنوان «اطلاعیه شماره ۱ دبیرخانه دومین جشنواره عکس نگاران» جهت انتشار و اطلاع شرکت کنندگان به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک رسید.

متن دریافتی از سوی دبیرخانه به این شرح است:
دبیرخانه دومین جشنواره عکس نگاران جهت سهولت در امر ثبت نام متقاضیان حضور در این دور از جشنواره، نکاتی را برای سهولت و سلامت در امر ثبت نام اعلام می دارد:

۱) عکاسان جهت ثبت نام و استفاده از سایت جشنواره می بایست از سیستم کامپیوتر استفاده نمایند؛ دقت بفرمایید استفاده از سیستم اتصال به شبکه در گوشی های تلفن همراه/موبایل مناسب این کار نیست.
۲) در زمان ثبت نام دقت شود نشانی الکترونیکی/ ایمیل تان را بدرستی وارد و ثبت شود. عدم درستی ایمیل مانع از ارسال لینک فعال سازی حساب کاربری شخص متقاضی خواهد شد.
۳) تکمیل پروفایل و بارگذاری عکس کاربر الزامی در حین مراحل ثبت نام ضروری است.
۴) ثبت نام در سایت به منزله ی ثبت نام در اردوی جشنواره نمی باشد. عکاسان می بایست پس از تکمیل مراحل ثبت نام و ورود به حساب کابری از فهرست/منوی سمت راست گزینه ثبت نام در اردو را انتخاب و پس از ورود به این قسمت اقدام به انتخاب شهر و بارگذاری فایل رزومه (بصورت PDF) نمایند.
۵) متقاضیان شرکت در بخش ویژه سیستان و بلوچستان به حجم عکس های ارسالی خود دقت داشته باشند و طبق اعلام فراخوان حجم هر عکس بیشتر از ۳مگابایت نباشد.
۶) عکاسان در صورت وجود مشکل در مراحل ثبت نام سایت، اردو و بخش ویژه با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان دومین جشنواره ملی اردویی عکس سیستان و بلوچستان
پسین
نشست نقد عکس و انتخاب نگاه برتر عکاسان در کویر برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست