1. خانه
  2. اخبار
  3. اعلام برنامه های اداره کل ارشاد اسلامی استان مرکزی در دهه فجر

اعلام برنامه های اداره کل ارشاد اسلامی استان مرکزی در دهه فجر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برنامه های این اداره کل را در سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشریح کرد.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز): حجت الاسلام و المسلمین علی هاشمی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به این که این اداره کل مسؤل کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی است، گفت: کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر با هدف برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب و تبیین دستاوردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی انقلاب اسلامی و همچنین فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت مردم در برنامه های این ایام تشکیل شده است.
وی افزود: همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه های کتابی در سطح استان به همت این اداره کل برپا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به تهیه و تدوین کتابچه عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: این کتابچه با هدف بررسی عملکرد این اداره کل در طول انقلاب اسلامی تهیه شده است.
وی برگزاری جشنواره" سیمرغ رهایی"، بررسی و نقد پنج انقلاب بزرگ دنیا، برپایی نمایشگاه های نقاشی، خوشنویسی، اجرای نمایش های صحنه ای، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره انقلاب و محافل قرآنی را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، وبلاگ نویسی با موضوعات انقلاب اسلامی، محرم و مسجد، اهداء کتاب به مراکز تحت پوشش، دیدار با مسوولان این اداره کل با اصحاب فرهنگ و هنر و بررسی مشکلات و تقدیر از آنان و برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر با عنوان انقلاب از دیگر برنامه های این اداره کل است.
وی در ادامه از حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز در محل نمایشگاه های بین المللی استان برپا می شود، عملکرد فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل در معرض دید عموم قرار می گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی در اداره کل، دیدار مسوولان اداره کل با خانواده های معظم شهدا و اعزام اصحاب فرهنگ و هنر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) از جمله برنامه های این اداره کل در ایام سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست