1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. افتتاح اولین نمایشگاه سالانه عکس کرمان

افتتاح اولین نمایشگاه سالانه عکس کرمان

افتتاح اولین نمایشگاه سالانه عکس کرمان

دبیر برگزاری نمایشگاه اولین سالانه عکس کرمان گفت: نمایشگاه عکس اولین سالانه عکس کرمان از اول شهریورماه به مدت یک هفته در محل موزه هنرهای معاصرصنعتی کرمان برگزار می شود.

به خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "فرزاد میرحسینی" با اعلام این خبر گفت: این سالانه عکس با همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان، انجمن عکاسان حرفه ای کرمان، انجمن عکاسان ایران و خانه عکاسان حوزه هنری کرمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: طبق معمول برنامه‌های فرهنگی که اخیرا در استان برگزار می‌شود مجتمع مس سرچشمه نیز درکنار دیگر برگزارکنندگان ما را دربرگزاری این سالانه عکس یاری داد.

میرحسینی تصریح کرد: این سالانه عکس با هدف همبستگی بین هنرمندان وعلاقمندان به عکاسی سراسر استان برگزار می شود.دبیر برگزاری نمایشگاه عکس اولین سالانه عکس کرمان گفت: از عکاسان سراسر استان نزدیک به ۸۰۰ عکس به دبیرخانه سالانه عکس کرمان رسید که این تعداد عکس توسط ۲۳۰ هنرمندعکاس فرستاده شده بود.

وی افزود: فراخوان برگزاری نمایشگاه و سالانه عکس از یک هفته قبل انجام شده است و قرار است از بین آثار ارسالی ۶۰ عکس از ۶۰ عکاس انتخاب و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این نمایشگاه عکس عصر امروز اول شهریور برگزار می شود گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه عکس فرصتی برای علاقمندان به عکاسی مهیا شود تا از نزدیک عکس های خوبی را به نظاره بنشینند.

دبیر برگزاری نمایشگاه عکس سالانه عکس کرمان خاطرنشان کرد: عکس های انتخاب شده در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام

پیشین
نمایشگاه گروهی عکاسان نفت در حوزه هنری
پسین
تور تخصصی عکاسی چیلیک با نگاهی مستند برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست