1. خانه
  2. اخبار
  3. افتتاح بزرگترین آژانس عکس خبری ایران توسط خبرگزاری مهر

افتتاح بزرگترین آژانس عکس خبری ایران توسط خبرگزاری مهر

آژانس عکس خبری خبرگزاری مهر به عنوان اولین و بزرگترین آژانس عکس خبری آنلاین ایرانی ، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صورت آزمایشی افتتاح می شود و در مرحله اول کلیه رسانه ها می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آژانس عکس خبرگزاری مهر که همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد برترین عکسهای خبری رویدادهای سراسر کشور را در اختیار رسانه ها ، ارگانها و دستگاههای اجرایی کشور، دوستداران هنر ، عکس و نیز عموم مردم علاقمند قرار می دهد.

آژانس عکس خبرگزاری مهر که در آن عکس با کیفیت بالا ارائه می شود ، در مرحله اول خدمات خود را به رسانه ها اعم از روزنامه ها، نشریات سراسری و استانی و محلی ارائه می کند و اعضای خبرگزاری مهر هم در مرحله بعدی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

عکاسان خبری در هر نقطه ای از ایران و جهان برترین عکسهای خود را در اختیار خبرگزاری مهر می گذارند و ضمن اطمینان به ثبت قطعی و همیشگی اثر به نام خودشان ، به صورت آنلاین از میزان دانلود و فروش آن مطلع شده و درآمدکسب می کنند.

آژانس عکس خبرگزاری مهر اولین آژانس ایرانی است که خرید و فروش آنلاین عکس را نیز فراهم می کند. در این آژانس، عکاسان خبری در هر نقطه ای از ایران و جهان برترین عکسهای خود را در اختیار خبرگزاری مهر می گذارند و ضمن اطمینان به ثبت قطعی و همیشگی اثر به نام خودشان ، به صورت آنلاین از میزان دانلود و فروش آن مطلع شده و درآمدکسب می کنند. نکته مهم آژانس عکس خبرگزاری مهر رعایت کامل حقوق مالکیت معنوی عکاسانی است که عکسهای خود را برای ارائه و فروش در اختیار این آژانس عکس خبری قرار می دهند. به این ترتیب آژانس عکس خبرگزاری مهر فضایی کاملا حرفه ای و منصفانه و اطمینان بخش در اختیار رسانه ها، نشریات و البته عکاسان محترم خبری قرار می دهد.

 

با توجه به فعالیت "مهر" در عرصه بین المللی و قراردادهای مبادله خبری با معتبرترین آژانس های خبری دنیا ، قابلیت دسترسی به تصاویر خبری از مهمترین رویدادهای مناطق مختلف جهان نیز در این آژانس پیش بینی شده است.

پیش از این ، سعید آلادپوش قائم مقام خبرگزاری مهر ۲۴ آبان ماه ۸۸ در اجلاس خبرگزاریهای آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) که به میزبانی این خبرگزاری در هتل انقلاب تهران برگزار شد از راه اندازی آژانس عکس خبرگزاری مهر خبر داده بود. همچنین با توجه به فعالیت "مهر" در عرصه بین المللی و قراردادهای مبادله خبری با معتبرترین آژانس های خبری دنیا ، قابلیت دسترسی به تصاویر خبری از مهمترین رویدادهای مناطق مختلف جهان نیز در این آژانس پیش بینی شده است.

 

لازم به ذکر است که عضویت در خبرگزاری مهر برای بازدیدکنندگان مهر آزاد است و افرادی که تا کنون موفق به عضویت در این رسانه خبری نشده ند می توانند با مراجعه به بخش اعضا در بخش خدمات خبرگزاری مهر به اعضای "مهر" بپیوندند.

مراحل عضویت در آژانس عکس خبرگزاری مهر:

۱- ابتدا با کلیک بر روی بخش اعضا در قسمت امکانات خبرگزاری مهر می توانید وارد این بخش شده و با ارائه آدرس ایمیل و کلمه عبور وارد صفحه خود شوید. در صورتی که عضو "مهر" نیستید از طریق این بخش می توانید به اعضای این رسانه بپیوندید.

با ارائه آدرس ایمیل و کلمه عبور وارد صفحه خود در خبرگزاری مهر شوید

۲- پس از ورود به صفحه خود می توانید از خدمات مختلف این خبرگزاری استفاده کنید. در صورت علاقمندی به خبرنامه مهر که پیش از این رونمایی شده بود ، می توانید بر روی بخش خبرنامه کلیک کنید. تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خبرگزاری مهر هم اکنون بر حسب علاقمندی خود از خبرنامه های مهر استفاده می کنند. روزانه بیش از پنج هزار خبرنامه خبرگزاری مهر در اختیار اعضا قرار می گیرد.

همچنین در صورت علاقمندی به استفاده از آژانس عکس خبری مهر باید بر روی قسمت مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید. این بخش در گام اول برای رسانه های داخل کشور و در گام بعدی برای اعضای خبرگزاری مهر قابل استفاده است.



با کلیک بر روی آژانس عکس خبری مهر در بخش خدمات صفحه خود
می توانید برای استفاده از خدمات این آژانس ثبت نام کنید

۳- درخواست عضویت در آژانس عکس خبری مهر با انتخاب یکی از گزینه های "علاقمند به دیدن عکس هستم" یا "علاقمند به دیدن عکس و خرید آنلاین هستم" و کلیک بر روی "ثبت" امکانپذیر است. در این دوره تنها درخواست عضویت نمایندگان رسانه ها و نشریات بررسی خواهد شد.

با انتخاب یکی از گزینه‌های علاقمند به دیدن عکس هستم یا علاقمند به دیدن عکس و خرید آنلاین هستم
درخواست عضویت خود را ارائه کنید

اطلاعات بیشتر در خصوص آژانس عکس خبری مهر به تدریج در اختیار مخاطبان ارجمند قرار خواهد گرفت.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست