1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. اقدام قابل تحسین مرکز فرهنگی آموزشی « دارالفنون »

اقدام قابل تحسین مرکز فرهنگی آموزشی « دارالفنون »

این روزها کم نیستند کسانی که با دیدن اخبار و تصاویر مخابره شده از آنچه در غزه روی می دهد دلشان به درد می آید و متاثر می شوند. در این میان برخی ترجیح می دهند محفلی خصوصی و داخلی را رقم بزنند و با شعار و فریاد از مظلومین غزه دفاع کنند! و برخی هم می توانند لحظه ای تفکر کنند و یک اتفاق مفید و موثر را با هدفی صحیح برای مظلومین رقم بزنند.

اقدام قابل تحسین مرکز فرهنگی آموزشی « دارالفنون »

بنابر اخبار دریافتی ” پایگاه عکس چیلیک ” مدیریت مرکز فرهنگی و هنری دارالفنون در اقدامی جالب توجه در طی مدت زمانی معلوم تمامی مبالغ واریزی به حساب هلال احمر جمهوری اسلامی را به عنوان شهریه پرداختی کلاس های آموزشی و شهریه پرداختی متقاضی می پذیرد.
این مرکز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:
مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دارالفنون، در راستای حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع غزه در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام همدردی با این عزیزان، تا پایان مرداد ماه جاری کلیه فیش های واریزی به حساب شماره۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، دی، تجارت و سپه را به عنوان شهریه دوره آموزشی می پذیرد.

علاقمندانی که قصد ثبت نام در دوره های آموزشی این مرکز را دارند، ضمن مشارکت در این اقدام انسان دوستانه، می توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر، با ارائه اصل فیش های واریزی و مدارک ثبت نام، به واحد آموزش مراجعه نمایند.
نشانی: میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، خیابان نوفلاح، خیابان کلهر، شماره ۴۲، ساختمان دارالفنون
تلفن: ۶۶۵۷۳۰۰۰

امید که رفتارهایی اینچنین متعالی بتواند روح جامعه را به دوران اصیل غلبه انسانیت و منافع جمعی بر منفعت طلبی های رایج و خودخواهی های تثبیت شده در برنامه های به دور از هر بهره ای برای عناوین مظلوم، بازگرداند

.

پیشین
عکس‌هایی از کشتار پشه‌ها!
پسین
محرومیت‌های مردم در قاب دوربین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست