1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. امکان عکاسی از نمایش « رستم و اشکبوس » فراهم شد

امکان عکاسی از نمایش « رستم و اشکبوس » فراهم شد

امکان حضور و عکاسی از نمایش موسیقیایی رستم و اشکبوس برگرفته از متن شاهنامه فردوسی فراهم شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این نمایش موسیقیایی که چندی پیش (۱۲ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری) دوره اجرای ان به اتمام رسید با تمدید مجوز اجرا و آغاز به کار دور جدید نمایش ، امکان حضور و عکاسی از این نمایش را که به کارگردانی ساغر خواجه امیری به صحنه می رود فراهم آورده است.
رستم و اشکبوس دلیل تمدید مجوز اجرای این نمایش ، رضایت مخاطبین و دیدارکنندگان از مراسم اعلام شده است که نمایش « رستم و اشکبوس » را برای دوره ای دیگر در سالن عمومی خانه نمایش اداره تئاتر امکان اجرای دوباره به روی صحنه برد. و حال در این دوره امکان عکاسی از نمایش را نیز برای علاقه مندان فراهم اورده است.

در این نمایش ۳۰ دقیقه ای که مقرر شده از روز چهارشنبه ۸ مهر ماه تا ۲۰ مهر ماه در سالن عمومی خانه نمایش اداره تئاتر اجرا شود ، لیلا حقانی به عنوان تنها بازیگر این نمایش نقلی موزون و با احساس را با صلابتی درخور از شاهنامه برای مخاطب روایت می کند .
البته دوشادوش اجرای این هنرمند ، علی سینا رضانیا به عنوان آهنگساز و نوازنده در کنار نورهایی که با طراحی مجتبی گیویان و اجرای محمد صادقی توانسته است جریان هادی کلام و بیان را به شکلی صحیح و مفهومی و بجا روایتی از تولد رستم را تا حضور در بزم یکی از رزمایش های جانانه برای حاضرین روایت کند.
و اما…
مسئولیت عکاسی از این نمایش را محمدرضا نورمندی عهده دار است که اهمیت ویژه ای را برای پذیرش و حضور عکاسان علاقه مند در نظر گرفته است. ایشان با توجه به ظرفیت بسیار محدود در پذیرش عکاسان امکان هماهنگی و عکاسی از این اجرا را برای علاقه مندان و مشتاقین که تمایل به انجام این امر دارند مهیا کرده است.

در بروشور معرفی این نمایش به قلم کارگردان آمده است:
شاید اگر مادران و مادر بزرگ های ما نبودند قصه ها در دل تاریخ می مردند و هرگز نقل مجلس قهوه خانه هایی نمی شدند که مردانمان در آن نقل کنند.
رحمت می فرستم بر روان افخم السادات بنی هاشمی ، مادربزرگم که آیین قصه گویی را در رگ های من زنده نگه داشت و وام دار مردی هستم که پدرانه قدم به قدم رسم بقا می آموزد تاتی تاتی های کودکانه ام را دست گیر است …

علاقه مندان می توانند جهت انجام هماهنگی و دریافت معرفینامه برای عکاسی از نمایش مذکور ضمن تماس با دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در ساعت ۱۹ تمامی روزها از امکان دیدار و عکاسی از نمایش موسیقیایی « رستم و اشکبوس » بهره تصویری کافی و لازم را ببرند.
جهت مشاهده عکس هایی از کیفیت اجرای این نمایش « اینجـــــا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
پرتره های فخرالدینی در موزه عکسخانه شهر
پسین
کانال خبری پایگاه عکس چیلیک در تلگرام راه اندازی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست