1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. انتهای زمین به بوستان تاکستان رسید

انتهای زمین به بوستان تاکستان رسید

مجموعه عکس های نمایشگاه گروهی ” انتهای زمین ” در مسیر نمایش آثار این عکاسان در شهرهای گوناگون، در شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین به نمایش درمی آید.
کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان با همکاری دفتر ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) منتخب پنجمین نمایشگاهی گروهی عکاسان این رسانه را با عنوان ” انتهای زمین “ از صبح روز یکشنبه ۲۰ مهرماه جاری در محل نگارخانه بوستان مجتمع امام علی(ع) به نمایش می گذارد.
به گزارش دبیرخانه نمایشگاه گروهی عکس ” انتهای زمین ” در این مجموعه تعداد ۳۶ اثر از ۳۶ عکاس همسفر با تورهای عکاسی چیلیک با عکس هایی رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.

« انتهای زمین » به بوستان تاکستان رسید

مهدی سروری به عنوان دبیر این نمایشگاه هدف از نمایش این آثار را در مراکز متقاضی و شهرستان های کشور، نمایش جلوه هایی بدیع و نگاه هایی حرفه ای و نوجویانه به وسعت کویر با نگاه عکاسان جوان بیان کرد و اظهار داشت: شاید! دیگر زمان آن رسیده باشد که باور کنیم رسانه عکس بهتر از هر ابزاری بتواند در معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری و همچنین تعاریف و انتقال مفاهیم و انتظارات گام بردارد.
“انتهای زمین” به بضاعت توانسته است آنچه درخور تعریف باشد را از ابعاد عکاسی، زیبایی شناسی و زمین شناسی و جاذبه های گردشگری در منطقه به نمایش بگذارد و مخاطب را برای لحظاتی با موسیقی سکوت این قدرت نمایی حضرت پروردگار در دل برهوت همراه کند.
اسامی عکاسان منتخب مجموعه و صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
محمدرضا(امید) آقائی، ابراهیم باقرلو، فرزانه بی آزاران، سمیرا بیگدلی، اکرم جمعی، اعظم حشمتی، زهره حسینی جم، معصومه حضرتی، نازیلا حقیقتی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، زهرا خوش، محمدرضا رحیمی، محمدرضا زارع، حسین عصاری آرانی، امین رحمانی، پرستو عطرسائی، روح ا.. سنجرانی، محسن سلیمی، فاطمه شیخعلی میرالی، منوچهر(امید) صرامی، شهرام فرهمند، محمدرضا فرهمند، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، مهدی کاظمی خالدی، سیدعرفان علیپور، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سجاد معظمی گودرزی، مائده موحد، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، مجید وفائی، سمیه هاشمی و امیرحسین هاشمی جاوید.

لازم به یادآوری است این مجموعه در تابستان سال جاری با حضور تنی چند از عکاسان صاحب نام و کسوت در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت و پس از آن شاهد نمایش منتخبی از آثار در نگارخانه کوثر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده ایم.
این نمایشگاه با همکاری و تمایل عکاسان مجموعه و حمایت “پایگاه عکس چیلیک” پس از تاکستان به دیگر شهرهای کشور همچون: کاشان(آران و بیدگل) ، شیراز، کرج، ساری، تبریز و… ارسال شود.
نمایشگاه منتخب آثار گروهی عکس ” انتهای زمین ” ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۰ مهرماه با حضور مدیران فرهنگی استان و مسئولین شهرستان گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان ۲۹ مهرماه همه روزه به جز جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه در نگارخانه بوستان دیدن کنند.
نگارخانه بوستان در تاکستان، خیابان ولیعصر(عج)، مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع شده است.

پیشین
زمان برگزاری اردوی ملی عکس تعزیه لامـِـرد اعلام شد
پسین
عکس / گورستان آویزان!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست