1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ۴ساله شد

انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ۴ساله شد

با حضور عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی ، انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر جشن ۴سالگی اش را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با حضور عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی این شهرستان برگزار شد «محمودی» فرماندار شهرستان اهر نیز به همراه چندین تن از مسئولین و مدیران این منطقه در این مراسم حضور یافتند.

همچنین با دعوت از کمال الدین شاهرخ رئیس انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، نشست عکاسی در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه جاری در محل سالن کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

مراسم ۴سالگی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با حضور محمدرضا بهمنش به همراه نشست آموزشی شاهرخ با برگزاری کارگاه آموزشی «نقره های ماندگار» مقارن شد که در طی این برنامه مسایلی همچون عکس ماندگار و نحوه ارائه به جشنواره ها ؛ تاثیر عکس خوب در فرآیند داوری جشنواره ها؛ نقش عکاسی مستند و فتوژورنالیسم در پیروزی انقلاب اسلامی و باز خوانی تصاویر مستند انقلاب و … تشریح و تعدادی عکس به نمایش گذاشته شد.
همچنین توضیحات لازم در خصوص نحوه عکاسی و ارایه مجموعه عکس در موضوعات مختلف برای حاضرین تبیین گردید.

در بخشی از این مراسم گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت های چندین ساله انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در اختیار محمودی فرماندار شهرستان اهر و هیات همراه قرار گرفت.

این کارگاه سومین کارگاه آموزشی بود که در سال جاری به همت انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و با مشارکت آموزشگاه هنرهای تجسمی باخیش و کانون بسیج هنرمندان اهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر؛ بعد از نشست های آموزشی افشین بختیار و منصوره معتمدی در شهرستان اهر برگزار شد.
عکسها: حامد قاسمی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «ایران، ۴۰ سال پیش» در موزه عکسخانه شهر
پسین
نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان عکاسی در نگارخانه دانشگاه هنر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست