1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. اهدای جوایز در اختتامیه جشنواره عکس و پوستر تعاون

اهدای جوایز در اختتامیه جشنواره عکس و پوستر تعاون

با حضور معاون امور تعاون و مدیر جشنواره و عکاسان ، از چهل تن از فعالان و حامیان و برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره عکس و پوستر تعاون تقدیر شد.

عکس ها: مجتبی محسنی، ابراهیم باقرلو

پیشین
اختتامیه جشنواره عکس تعاون
پسین
نشست عکاسی پرتره و نتایج معاصریت در آن

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مریم خداوردی
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۱۵

    از مدیران مربوطه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین دست اندرکار در جشنواره عکس تعاون به خاطر توجه آنها به رسانه عکس و عکاسی کمال تشکر را دارم.
    با وجود نابسامانی هایی که در شرایط کنونی جامعه عکاسی شاهد آن هستیم برگزاری چنین جشنواره هایی با نظم و حمایت و اصولی می تواند در تشویق استعدادهای جامعه به عکاسی و تامین نظر برگزارکنندگان موثر واقع شود و علاوه بر تشویق علاقمندان به هنر ، آنان را به تکاپو وادارد.
    مراسم اختتامیه در محیطی صمیمی و بسیار عالی و با استاندارد های اصولی و قابل قبول برگزار شد. کاملا هویدا بود که چه میزان زمان و انرژی صرف برنامه ریزی و تدارکات دقیق آن شده است.
    پاسخگویی لحظه به لحظه دست اندرکاران دبیرخانه و در راس آنها آقای سروری به عنوان دبیر جشنواره در تلگرام و تماس ها نشان از اصل باور و احترام به شرکت کنندگان دارد و قابل تحسین بود.
    خوشحالم که یک اتفاق فرهنگی هنری از سوی یک مصدر دولتی با اتکا و اعتما به پایگاه عکس چیلیک ، به عنوان رسانه ای تخصصی در حوزه عکاسی با چنین کیفیتی به بار نشست و به پایان رسید.
    از حمایت ها و زحمات همه از آقای کلانتری معاون محترم وزیر تا دکتر رستمی مدیر جشنواره و آقای سروری دبیر جشنواره، کارشناسان، داوران و عکاسان حاضر در اختتامیه فراوان سپاسگزارم امیدوارم شاهد ادامه این فعالیت و بقای این دبیرخانه در راستای اهداف فرهنگی معاون امور تعاون باشیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست