1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ایجاد فدارسیون بین المللی عکاسی ورزشی

ایجاد فدارسیون بین المللی عکاسی ورزشی

با دریافت مجوز فدارسیون بین المللی عکاسی ورزشی از سوی انجمن بین المللی ورزش آلمان ، سعی شده است تا این نهاد در داخل کشور تقویت شود.
ایجاد فدارسیون بین المللی عکاسی ورزشی  به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، با اخذ مجوز فدراسیون عکاسی ورزشی به همت مجموعه و همکاری انجمن بین المللی ورزش کشور آلمان توسط مدیر مجموعه هنری سیمرغ در شهر همدان امکانی نو برای عکاسان علاقمند به این شاخه از عکاسی فراهم می شود.

مهدی شریفی در این رابطه اظهار داشت: « یکی از چندین هدف سازمانی در جهت سازماندهی و ساماندهی رفاهی، اجتماعی، هویتی و فنی عکاسان، ایجاد مجموعه های مدون و قانون محور است ، لذا در گامی جدید بر آن شدیم تا در راستای اهمیت نقش عکاسان جامعه ورزش با وجود ارتباطات اجتماعی و بین المللی با مراکز جهانی با رایزنی و پیگیری جدی با مدیران ارشد انجمن بین‌المللی ورزش آلمان که یکی از مراجع ایجاد و سازماندهی امور مدیریت ورزش و مسایل مرتبط است و قدیمی ترین مجموعه مدیریتی ورزش است، فدراسیون بین المللی عکاسی ورزشی را بنا کنیم».

شریفی با توجه به سختی شرایط دریافت این مجوز در ادامه یادآور شد: آنچه اهمیت دارد ارتقاء منزلت عکاسان ورزشی است که رسانه های مستقل ، انعکاس جلوه های پویا و نشاط آور و امید به زندگی هستند علت اصلی پیگیری این خواست اجتماعی بود.

ایجاد فدارسیون بین المللی عکاسی ورزشیپس از اخذ مجوز مذکور در سطح بین المللی ، اخذ مجوز و هماهنگی های قانونی در داخل و فعالیت در راستای قوانین ملی و فرا ملی مرحله بعدی استقرار این مجموعه است.

لازم به ذکر است برای هیأت مدیره از عکاسان توانمند و مطرح جهانی و کارشناسان ورزش بهره برده شده که این مهم در داخل کشور هم پیگیری خواهد شد تا از توانمندی عکاسان و علاقه مندان متخصص نیز بهره مند شویم، ضمن اینکه مدیریت متمرکز مجموعه در داخل کشور ایران برعهده مجموعه سیمرغ خواهد بود.
مجموعه هنری سیمرغ یک نهاد مدنی به شمار می رود که پس از توانمندی پس از گذران دوره های گوناگون مدیریت و بین الملل در عرصه فرا ملی گام برداشته و عضو سازمان ملل متحد و نماینده انستیتو عکاسان حرفه ای استرالیاست.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نگاه های برتر تور عکاسی از ترکمن معرفی شدند
پسین
نمایشگاه عکس محرم در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست