1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. با حضور عکاسان تور عکاسی چیلیک روز کاری ماهیگیران مستند شد

با حضور عکاسان تور عکاسی چیلیک روز کاری ماهیگیران مستند شد

نود وسومین تور عکاسی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک با هدف مستندنگاری روز کاری کارگران ماهیگیر ساحل خزر در استان مازندران برگزار شد.
در این سفر که با امکان حضور ۱۶ تن از علاقمندان به عکاسی مستند ممکن شد ، عکاسان در حرکتی شبانه از مقابل دفتر پایگاه عکس چیلیک ، برنامه عکاسی شان را همزمان با آغاز بکار روز کارگران ماهیگیری آغاز کرده و در کنار ایشان به عکاسی مشغول شدند.
در ادامه از زوایای مختلف زندگی، استراحت، امور فردی، محل زندگی، کار گروهی، کارگاه بافت تور و مرمت پره، محوطه تعمیر تجهیزات فنی و ادوات ماشینی و نقوش محل و…کار ثبت و عکاسی مستند انجام گرفت و در نهایت شامگاه روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه، عکاسان به نقطه آغاز حرکت به تهران بازگشتند.

همسفران همراه با ۹۳ومین تور عکاسی چیلیک به این ترتیب معرفی می شوند: مرتضی حیدری، اعظم حشمتی، فاطمه کلانتری، رزیتا شهریاری، محمد موسی زاده ، ندا رهگذر، راستین موسی زاده، سمیه(بهاره) تاجیک ، نسرین رستمی، مریم خداوردی، سبحان سروری، قاسم باطنی ، نرگس سادات عطری ، ابراهیم باقرلو ، محمدرضا خرازی و مهدی سروری.

تور عکاسی چیلیک - ماهیگیران

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند از میزبانی، پشتیبانی و همراهی: ابراهیم اکبری (مدیرعامل)، رحمان نوروزپور(نائب رئیس)، حبیب ا.. موسی پور(رئیس هیات مدیره) نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشد.
بنابر برنامه ریزی ها، منتخب آثار عکاسان شرکت کننده در مجموعه تورهای عکاسی از فعالیت ماهیگیران، در قالب نمایشگاهی گروهی ارایه خواهد شد.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ”
با هدف عکاسی از: طلوع در کویر ، روستاهای کردستان ، طبیعت پاییزی جنگل های گلستان ، عشایر شاهسون اردبیل، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، کویر شهداد، آبگیر الندان، روستا و کویر ورزنه، غار کتله خور، جزیره قشم، نهارخوران گرگان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، طبیعت آستارا، و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی مستند کارگران ماهیگیری (در حال گرداوری و بارگزاری) « اینـجـــا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزیدگان سومین سوگواره عکس خط سوم مشخص شدند
پسین
گرامی داشت سالروز تولد استاد فخرالدینی در «تولد ماه»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست