1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. با حضور مدیر کل، نمایشگاه عکس تعاون در بجنورد گشایش یافت

با حضور مدیر کل، نمایشگاه عکس تعاون در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه گروهی آثار راه یافته به جشنواره عکس تعاون روز گذشته با حضور مهندس حسن نوری مدیر کل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در بجنورد گشایش یافت.
جشنواره عکس تعاون بجنوردبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با هماهنگی دبیرخانه جشنواره عکس تعاون و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و و حمایت انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بجنورد برگزار شد، تعداد ۲۷ عکس راه یافته از ۲۴ عکاس ایرانی به نمایش درآمد.
« مهدی سروری» دبیر جشنواره ادواری عکس تعاون ، عکس های به نمایش گذاشته شده را منتخب نگاه کارشناسان و عکاسانی چون: کاووس صادقلو، محمدرضا بهشتی منفرد و منصوره معتمدی دانست که در بهار سال جاری با صرف زمانی کافی از میان آثار رسیده به عکس هایی رسیدند که معنا و مصادیق تعاون را در فرهنگ روزمره را ثبت کردند. این در حالی است که عکس های نهایی شده و در قالب یک بسته نمایشگاهی مستقل جهت ارسال به مراکز متقاضی در استان های گوناگون در نظر گرفته شده است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است:  عبدالرضا محسنی ، افشین آذریان ، امین رحمانی ، داود کهن ترابی ، فاتح شافعی ، فاطمه سادات حجازی ، هادی کریمی ، جمشید فرجوندفردا ، محمود صادقی ، مازیار اسدی ، محمدرضا رحیمی ، مجتبی محسنی ، نیما مهدی پور ، عمران اشرلو ، پرویز گلی زاده ، پدرام اجتماعی ، پیمان حمیدی پور ، پویا بیات ، سعیدرضا مقصودی ، سعید موسوی ، ساسان جوادنیا ، شاهو کریمیان ، شیرین غازی اصفهانی ، سلیمان گلی .
عکس های دور نخست جشنواره عکس تعاون در حالی به استان خراسان شمالی رسید که عکس های دور دوم این جشنواره طی روزهای گذشته در اردبیل به نمایش گذاشته شده است.
لازم به یادآوری است عکس های دور نهایی این جشنواره ظرف روزهای آینده با حضور مهناز نورالهی فرد، جواد گلزار خرم و محمد نیک عهد مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت و در نهایت بسته ای مستقل در نمایشگاه های ارسالی به مراکز استانها ایجاد خواهند شد.
این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه ۸ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ برای حضور و دیدار علاقه مندان برپا است.
نگارخانه نگارستان در استان خراسان شمالی، شهر بجنورد، سی ودو متری پارک شهر، چهارراه ارتش، نبش کوچه شهید ماژانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد واقع شده است .
عکس ها از: امید اصلان پناه
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آشنایی با عکاسان : « ارنست هاس »
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « دور و نزدیک » در برازجان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست