1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برترین های تورعکاسی مستند «تاکستان» معرفی شدند+ آثار

برترین های تورعکاسی مستند «تاکستان» معرفی شدند+ آثار

نگاه های برتر با حضور همسفران و حاضرین در نشست آموزشی نقد و بررسی آثار تور عکاسی مستند « تاکستان » معرفی شدند.
نقدو بررسی آثار عکاسان همسفر با شصت وپنجمین تور عکاسی چیلیک به مقصد شهرستان تاکستان در استان قزوین و عکاسی از کارگران کارگاه های خشت زنی دستی و نیمه خودکار با حضور تنی چند از همسفران فعال و علاقه مند و همچنین میهمانان حاضر در این نشست برگزار شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نشست که صبح روز جمعه ۲۱ شهریورماه جاری در محل سالن آموزش دفتر این رسانه برگزار شد، عکاسان همسفر با تور عکاسی این مرکز و حضور میهمانان متقاضی حضور در این جلسه، پس از مشاهده عکس های برتر همسفران، همراه با حاضرین پیرامون سایر عکس ها و نگاه برتر سایر همسفران به نقدوارایه نظر پرداختند.

شصت وپنجمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با حضور صبحگاهی از ابتدای روز کاری کارگران با رعایت اصول اخلاقی در عکاسی در میان کارگران و خانواده ی ایشان حضور یافتند و با رویکردی بر عکاسی مستند اجتماعی و چهره، به این موضوع پرداختند و این نشست محفلی مهیا کرد تا با نمایش آثار گزارشی این سفر از نگاه همسفران، شرایط کمی وکیفی عکاسی گروهی را مورد نقدوبررسی قرار دهند.
در بخش بعدی این جلسه پس از نقد و بررسی عکس های برتر همسفران، عکس هایی شاخص از فستیوال های بین المللی برای حاضرین با توجه به کلیدواژه هایی مربوط به موضوع عکاسی همسفران مورد نمایش قرار گرفت و در نهایت اثر منتخب همسفران از نگاه حاضرین این نشست با صرف زمان کافی مورد سعی در نقد وتحلیل فنی و بصری و محتوایی قرار گرفت.

پایان بخش نخستین قسمت این نشست که به عکس های همسفران تور عکاسی مستند از کارگزان خشت زنی و کوره های آجرپزی اختصاص یافت، انتخاب عکس های برتر با رای و نظر حاضرین بود که به ترتیب آثار: علی روحانی، امیرحسن رضوانی، فاطمه ندیمی، معصومه حضرتی، فاطمه حجازی، ماهرخ شش بلوکی، ایمان صمدی و اکرم جمعی به عنوان رتبه های برتر این نظرسنجی مورد تایید اکثریت قرار گرفت.
همچنین از دقت و ظرافت و تلاش در ارایه نگاهی نو از عکاسانی چون: محمدرضا زارع، شهرام فرهمند، اعظم حشمتی، ابراهیم باقرلو، فاطمه میر، مهدی علیزاده، محمدرضا رحیمی، سارا ابوالصدق، مجتبی محسنی، محمدرضا(امید) آقائی، عرفان علیپور، حسین(مهران) ریاضی تقدیر به عمل آمد.

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی مستند " کارگاه های خشت زنی تاکستان " به این ترتیب است:
محمدرضا آقائی، سارا ابوالصدق، ابراهیم باقرلو، رضا بهادری، سمیرا بیگدلی، محمدرضا ثابت قدم مقدم، منا ثباتی، اکرم جمعی، فاطمه سادات حجازی، یاسمن حسین پور، وجیهه سادات حسینی، اعظم حشمتی، معصومه حضرتی، مریم خادم بهمنیار، امین رحمانی، محمدرضا رحیمی، امیرحسین رضوانی، حسین(مهران) ریاضی، محمدرضا زارع، فاطمه زهرا زنجانی، مهدی زنجانی، سبحان سروری، مهدی سروری، مریم شریفی، ماهرخ شش بلوکی، مهسا صاحبدل، ایمان صمدی، منا عبدا..پور، محدثه(باران) عطایی، منظر عقدایی، مهدی علیزاده، سیدعرفان علیپور، شهرام فرهمندصفت، آزاده گلابگیران، مجتبی محسنی، میترا محمدی، پیمان مختاری، سیدمهدی مصطفوی، سجاد معظمی گودرزی، سیدصادق موسوی، فاطمه میر، فاطمه ندیمی، سمانه نوری زاده، مجید وفائی و محمدرضا یوسفی.

این نشست آموزشی کارگاهی به شکل رایگان، برای همسفران که با ضوابط در نظر گرفته شده ویژه همسفران فعال در انتشار گزارش تصویری و ارایه عکس های منتخب مشارکت داشته اند، برگزار شد.
جلسات نقد و بررسی تورهای عکاسی چیلیک بستری مناسب برای باردهی یک حرکت گروهی عکاسی است تا به واسطه اشتراک تجارب به دست آمده و مشاهده هرچه دقیق تر تلاش همسفران تور عکاسی در یک موقعیت و شرایط مشترک، امکان بیان نقد و نظر و سعی در تحلیل عکس های برتر همسفران توسط ایشان فراهم باشد.
جهت مشاهده گزارش تصویری این جلسه و همچنین مشاهده نگاه های منتخب و عکس های برتر این نشست " ایـنـجـــا " کلیک کنید.‬
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.
—————————————————————————————————————————————————————–
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده " ایـنجـا " و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
نمایشگاه « زندگی در شهر » در نگارخانه کلک خیال
پسین
چهارمین دوسالانه عکس فرش دستباف برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست