1. خانه
  2. اخبار
  3. برنامه‌های این هفته گالری‌های تهران

برنامه‌های این هفته گالری‌های تهران

گالری‌های «دی»،«آن»،«ماه»،«لاله»،«ماه مهر» و «66» از این هفته با نمایشگاه‌هایی جدید دومین هفته اردیبهشت ماه را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نگارخانه «دی» با افتتاح نمایشگاه‌ گروهی عکس‌های نادر سماواتی ، مریم فخیمی، مهدی منصوری، نیلوفر پایدار، امین محمدی، داریوش نهداران و علی یار راستی هفته جدید را آغاز می‌کند.

این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و یک‌شنبه وسه‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به نشانی نیاوران، ابتدای پاسداران، تنگستان چهارم، ناز یک، بن بست ترانه، پلاک ۳ میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های امیر حسین زنجانی نیز با عنوان «دوری و دوستی» از روز گذشته در گالری ماه افتتاح شد.

این نمایشگاه تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان آفریقا، بلوارگلستان،شماره ۲۶ میزبان علاقه‌مندان است. زنجانی در این مجموعه تعداد ۲۲ عدد نقاشی در ابعاد بزرگ با تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه مجسمه‌های محمد حسین عماد با عنوان «ستیز با فراموشی» نیز تا ۲۶ اردیبهشت ماه در گالری «آن» ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به ‌غیر از شنبه‌ها از این آثار به نشانی ونک، خیابان سئول، شماره‌ی ۴۰ دیدن کنند.

نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه فریبا بهمنی، فریماه تابعی، عربعلی شروه، ترانه صادقیان، مسعود صمیمی،مرضیه قره داغی قرقشه، ناصر محمدی، جعفر و نگار نجیبی با عنوان شاهنامه از این هفته در گالری لاله برپا می‌شود.

موسیقی این نمایشگاه کاری از مسعود صمیمی و نقالی آن برعهده شکیبا ابوالخیریان است.

این نمایشگاه امروز – ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ همراه با مراسم نقالی افتتاح می‌شود و تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله ادامه دارد.

گالری «ماه‌مهر» هم از امروز به استقبال آثار پریوش گنجی می‌رود. این آثار تا ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به غیر از جمعه‌های میزبان علاقه‌مندان است.

گالری ماه مهر در خیابان آفریقا ، کوچه نیلوفر ، پلاک ۷ واقع شده است.

 

گالری ۶۶ هم از روز گذشته به استقبال نمایشگاه طراحی «مکاشفه» با آثاری از حمیدرضا اندرز، الهه بختیاری، شاهپور پویان، مهسا ثقفی، وحید چمانی، الناز مصطفایی، رضا صدیقیان، آساره عکاشه، مریم قریشی، هیمن نسیمی و ندا زارع رفت.

۱۰این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره ۱۴۲ ادامه دارد.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست