1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری تور عکاسی برای دانشجویان عکاسی

برگزاری تور عکاسی برای دانشجویان عکاسی

شورای طراحی و برنامه ریزی تورهای عکاسی چیلیک، از برگزاری تور عکاسی دانشجویان عکاسی خبر داد.

در این تور عکاسی که ویژه دانشجویان و دانش آموختگان رشته های عکاسی طراحی و برنامه ریزی شده است، سعی بر آن بوده تا ضمن آشنایی این گروه از دانشجویان، امکانی خاص برای این دسته از علاقه مندان مشغول در رشته عکاسی فراهم شود. امکانی که در حالت معمول و با وجود تراکم برنامه های موجود، شاید! کمتر توان تامین و پشتیبانی آن از سوی مدیران گروه های عکاسی مهیا باشد.

برگزاری تور عکاسی برای دانشجویان عکاسی

“مهدی سروری” مدیر گروه طراحی و برنامه ریزی تورهای عکاسی چیلیک، انجام این فعالیت عکاسی گروهی را به دلیل آشنایی دانشجویان مقاطع گوناگون عکاسی از مرحله علاقه مندی تا تخصص دانست و لزوم برخورد نزدیک کارگاهی را در محیطی سلامت و مطمئن، در حین عکاسی از جمله آموزش های لازم در مسیر کسب تجربه دانست.

سروری تبادل اطلاعات علمی و فنی دانشجویان را در مراحل پیش از سفر، حین سفر و حتی پس از سفر عکاسی، مفید دانست و اظهار داشت: دانشجویان عکاسی ما اغلب از نظام آموزشی گله مند هستند، ولی در این راستا بایستی تلاش کرد و زمینه را برای رضایت مندی ایشان و تبدیل دانش های تئوری به رفتارهای تجربه ساز عملی فراهم کرد و – به امید خدا – برگزاری سفری با این مختصات و مشخصات، برای دانشجویان عکاسی، مقدمات این رضایت مندی را به همراه خواهد داشت.

ایشان همچنین به موضوع حضور در طبیعت ناب استان گیلان و روستائیان مناطق این استان اشاره کرد و با توجه به استعداد عکاسی با گرایش های: طبیعت، منظره، مستند اجتماعی و پرتره، روزهای چهارشنبه ۲۰ تا شامگاه جمعه ۲۲ خردادماه جاری را بهترین موقعیت زمانی برای انجام این برنامه ذکر کرد.

علاقه مندان واجد شرایط با توجه به محدودیت پذیرش دانشجویان، می توانند جهت برخورداری از تسهیلات مالی(استفاده از تخفیف ۵۰درصدی) این امکان، با ارسال کارت دانشجویی معتبر و تقاضای حضور در این سفر گروهی عکاسی به نشانی الکترونیکی:Chiilicknews@gmail.com حضور خود را ثبت کرده و جهت دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی با شماره همراه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ و یا شماره تماس دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تماس باشند.
برای مشاهده شرایط شرکت در تور عکاسی ویژه دانشجویان و علاقه مندان به مقصد ارتفاعات ییلاقی استان گیلان ” ایـنـجــا “ کلیک کنید.

پیشین
اسامی راه‌یافتگان به جشنواره‌ی عکس سلامت نیشابور
پسین
کارگاه عکاسی پرتره در دانشگاه هنر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست