1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد

برگزاری دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد

در پی اعلام فراخوان اردوی ملی عکس تعزیه لامرد ، دبیرخانه این فراخوان از برگزاری اردوی ملی عکس تعزیه لامرد ویژه عکاسان خبر داد.

 

تعزیه لامردبه گزارش « پایگاه عکس چیلیک » مجتبی حیاتی رئیس انجمن عکاسان شهرستان لامرد با توجه به برگزاری دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد عنوان داشت: با توکل  و توسل به پروردگار و عنایات خاص حضرت سیدالشهدا(ع) برای دومین بار متوالی اردوی ملی عکس تعزیه در لامرد برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این اردو با هدف شناساندن تعزیه به عنوان یک پتانسیل فرهنگ بومی و مذهبی در منطقه جنوب کشور و همچنین ایجاد بستر مناسب و مورد نیاز در جهت تبدیل شدن لامرد به قطب تعزیه جنوب هر ساله با همت و تلاش همه اعضای انجمن عکاسان شهرستان لامرد برگزار می شود.
رییس انجمن عکاسان شهرستان لامرد اظهار داشت: این اردو در روزهای ۸و۹و۱۰ محرم امسال با حضور عکاسانی از داخل و خارج کشور در شهرستان لامرد برگزار می گردد.
حیاتی به روند اجرایی اردو اشاره ای داشت و گفت: عکاسان دعوت شده به مدت ۳روز در لامرد در محل های مشخص به عکاسی می پردازند و بعد از آن با ارسال عکس های خود به سوگواره عکس تعزیه لامرد به رقابت می پردازند.
وی اظهار داشت: سال گذشته نمایشگاه عکس های تعزیه با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد که با توجه به استقبال گسترده عکاسان مطرح کشوری و بین المللی که سال گذشته در اولین اردوی ملی عکس تعزیه شرکت داشتند انتظار می رود امسال اردوی پربارتری برگزار شود.
وی اضافه کرد: هنرمندان عکاس برای آگاهی بیشتر از روند برگزاری این اردو می توانند به پایگاه و تارنمای رسمی این فراخوان به نشانی: www.lamerdaks.ir مراجعه و پس از مرور ضوابط و شرایط اقدام به ثبت نام کنند.

 

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « روایت تصویری ده روز بازدید از اندونزی »
پسین
نمایشگاه گروهی عکس ” پایان “

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست