1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری دو کارگاه نظری عکاسی در نیشابور

برگزاری دو کارگاه نظری عکاسی در نیشابور

کارگاه های «عکاسی و رفتارشناسی» و «عکاسی مستند اجتماعی» در شهرستان نیشابور برگزار می شود.

برگزاری دو کارگاه نظری عکاسی در نیشابور

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه جشنواره سراسری عکس سلامت، دانشکده علوم پزشکی نیشابور در حاشیه جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت، دو عنوان کارگاه با عنوان «عکاسی و رفتارشناسی» توسط محمدرضا چایفروش و «عکاسی مستند اجتماعی» با تدریس حمیدرضا هلالی در شهرستان نیشابور برگزار می کند.

– زمان برگزاری کارگاه های یاد شده عصر روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه جاری، کارگاه «عکاسی و رفتارشناسی» ساعت ۱۶ تا ۱۸ و کارگاه « عکاسی مستند اجتماعی » ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ است.

– مکان برگزاری این دو عنوان کارگاه در شهرستان نیشابور، ابتدای شهرک فرهنگیان، میدان معلم، ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی نیشابور تعیین شده است که علاقه مندان و متقاضیان حضور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۵۹۲۰۷۴۱۶ “محسن فرجامی پور” تماس حاصل نمایند.

نخستین جشنواره عکس سلامت با مدیریت اجرایی غلامعلی عابدینی و با دبیری مرتضی امین الرعایایی برگزار می شود و داوری آثار را در بخش عکس: اسماعیل عباسی، شادی قدیریان، محمدرضا چای فروش، کیارنگ علایی، دکتر نعما محمدیان روشن عهده دار هستند.
اطلاعات تکمیلی پیرامون جشنواره سراسری عکس سلامت و کارگاه های یاد شده در نشانی: پایگاه اطلاع رسانی جشنواره: www.healthfestival93.ir قابل مشاهده است.
.

پیشین
اختتامیه نمایشگاه «در همین حوالی» برگزار شد
پسین
آثار برتر جشنواره عکس کرسم اوز معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست