1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس فیروزه تبریز در مشهد مقدس

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس فیروزه تبریز در مشهد مقدس

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: قطار سومین جشنواره تابستانی تبریز با برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره عکس فیروزه تبریز در جوار حرم رضوی به ایستگاه آخر رسید.

حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز افزود: برگزاری همزمان نمایشگاه عکس آثار منتخب دومین و سومین جشنواره سراسری عکس فیروزه در فرهنگسرای بهشت و نگارخانه رضوان در مشهد مقدس جزو آخرین برنامه های سومین جشنواره تابستانی تبریز است.

نجفی ضمن قدردانی از همکاری های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم تعاملات و همکاری ها بین سازمان فرهنگی شهرداری تبریز با سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد بیش از این گسترش یابد و بتوانیم در خدمت هنرمندان عزیز مشهدی در شهر هنر پرور تبریز باشیم.

وی همچنین از استقبال کم نظیر شهروندان مشهدی در اولین روز برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: این استقبال نشانگر این است که مردم مشهد و مردم شهر تبریز رابطه بسیار نزدیک هنری و معنوی با یکدیگر دارند و امیدواریم بتوانیم در شهر مهمان نواز تبریز میزبان خوبی برای هموطنان عزیز مشهدی باشیم.

 نجفی خاطر نشان کرد: سومین جشنواره تابستانی تبریز توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در مدت دو ماه در محلات و مناطق مختلف شهر تبریز برگزار شد و برگزاری این نمایشگاه ها در استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس حسن ختام برنامه های این جشنواره بشمار می رود.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تابستانی تبریز همچنین از برگزاری هفته های فرهنگی تبریز در شهرهای دیگر خبر داد و گفت: در نیمه دوم سالجاری هفته فرهنگی تبریز در تهران برگزار خواهد شد.

به گفته نجفی نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه از ۲۰ شهریور ماه به مدت یک هفته در نگارخانه رضوان و فرهنگسرای بهشت برپا خواهد شد.

۱۶۰ اثر از آثار منتخب دومین و سومین جشنواره سراسری عکس فیروزه در این دو نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. همچنین کتاب نفیس مجموعه آثار منتخب دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه همزمان با برپایی این نمایشگاه ها در مشهد مقدس رونمایی خواهد شد.

پیش از این آثار دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه در تیر ماه سالجاری در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش گذاشته شده بود.

پیشین
اسامی راه‌یافته‌گان به مسابقه خانه‌های روستایی معرفی شد
پسین
بیستمین تور عکاسی چیلیک به تاکستان می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست