1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در مازندران

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در مازندران

کارگاه آموزشی عکاسی مستند و پرتره محیطی در استان مازندران، پس از طرح مباحث نظری، روز پنجشنبه ۱۶ بهمن در محیطی روستایی برگزار شد.

به گزارش “پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در این کارگاه عملی که با حضور و راهنمایی ” مهدی معصومی گرجی ” عکاس شناخته شدۀ این استان برگزار شد، مباحثی همچون: عکاسی مستند و پرتره محیطی مورد گفت وگو و عکاسی قرار گرفت.

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در مازندران

مهدی معصومی گرجی عکاس و مدرس عکاسی با هنرجویان و علاقمندان همراه با خود در یک کارگاه یک روزه سرفصل هایی همچون: ویژه گی های عکاسی مستند اجتماعی و پرتره محیطی و شیوه برخورد عکاس با سوژه، همزاد پنداری، انتخاب زاویه دید و تمرکز بر فکر و احساس و هدف ازعکاسی، پرداختن به مواردی از قبیل: معماری، جغرافیا، پوشش، کار و تلاش، آداب و رسوم، کشاورزی و طبعیت و مناظرتعریف عکاسی مستند، اصول مستندنگاری و روش برخورد با موضوع های مستند نگاری و… را با حضور در محیط روستای کوهستانی “خرم چماز” از توابع شهرستان چهاردانگه شهرنکا در استان مازندران مورد آموزش قرار داد.

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در مازندران

اسامی هنرجویان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی به این ترتیب اعلام شده است: محسن صدیقی، محمد بهاری، حامد امیرنژاد، هامون چینیان پور، رضا بالویی، محمد ملکشاه، وحید اسدی سلیمی، کارن معتقدی، امیرحسین حقیان، رضا سیفی، علی بالویی، مجید موسوی، محمد آقاجانی، حسین صادقی، سکینه رضاییان، آوا منصوری، صدیقه نجف زاده، آلاله عبدی، حوریه اظهری، حمیرا فروتن، سمانه احمدی، مریم دوستدار، ونوشه کریمیان، سحر برنا، حمیده محسنیان، فرشته بابایی، الهام خدابخشی و فروغ کاویانی.

این کارگاه آموزشی یک روزه پس از حضور پنج ساعته با حضور ۲۸ هنرجو و علاقه مندان به پایان رسید و مقرر شد تا در طی نشستی عکس های به ثبت رسیده عکاسان جوان با حضور مربی شان در محل حوزه هنری استان مازندران(شهر ساری) مورد کارشناسی، تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

پیشین
هر عکس در جشنواره بهارنارنج ساری، یک صدهزارتومان
پسین
گزارش تصویری: نقد وتحلیل کارشناسان بر آثار «انتهای زمین»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست