1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند در گلستان

برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند در گلستان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: با مشارکت حدود ۱۰۰ تن از هنرمندان عکاس گلستانی دوره آموزش عکاسی مستند در شهر گرگان برگزار شد.
علی نذیری صبح امروز اظهار کرد: در این کارگاه٬ «وحید سالمی» یکی از عکاسان شاخص کشور در حوزه مستند اجتماعی به عنوان مدرس حضور داشت و مباحث ارزشمندی در این زمینه ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: حوزه اجتماعی به عنوان یک حوزه وسیع کاری از زمینه های مناسبی برای جلوهگری هنر برخوردار است و هنرمندان در این عرصه میتوانند حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشند.

استقبال مناسب عکاسان گلستانی از کارگاه آموزش عکاسی مستند
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به حضور جوانان عکاس در این دوره آموزشی افزود:
موضوع جالب برای من حضور بانوان بود که نشان میداد آنان در این بخش از هنر نیز فعال هستند و سعی میکنند با وجود بسیاری از محدودیتها و مشکلات نقشآفرینی کنند.
وی ادامه داد: انتظار میرود با آموزش مناسب و حرفهای٬ این علاقه و قابلیت را در عکاسان گلستانی تقویت و شکوفا کرد و مسیر را برای نقشآفرینی هر چه قویتر آنان در عرصه هنر مهیا ساخت.
رئیس جشنواره ملی عکس بیماریهای خاص در استان گلستان یادآور شد: این جشنواره ایده مناسبی بود تا این دوره آموزشی آن هم در سطح مطلوب برگزار شود و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد.
نذیری تصریح کرد: در گفتوگوهایی که با سالمی٬ استاد این دوره آموزشی داشتم وی نیز از استقبال عکاسان جوان گلستانی به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد٬ گلستان به اتکای این جوانان از آینده روشنی در حوزه عکاسی به ویژه عکاسی مستند اجتماعی برخوردار شود.

وی ادامه داد: باید از چنین استعداد و ظرفیتهای هنری حمایت کرد و البته در این مسیر از نقش تاثیرگذار دستگاه متولی نیز نباید غافل شد.
نذیری در پایان ابراز امیدواری کرد: تجربه برگزاری جشنواره عکاسی مستند بتواند زمینه رشد و ارتقای بیش از پیش هنر عکاسی را در استان گلستان فراهم سازد.

پیشین
شاید قدرت نافذ رسانه عکس بتواند…
پسین
نمایشگاه عکس « با چشم تاریخ » در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست