1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری کارگاه تخصصی آموزش عکاسی در اهر

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش عکاسی در اهر

آموزش - انجمن عکاسان اهر گلی زاده

عکس: حامد قاسمی

کارگاه آموزش عکاسی با موضوع ترکیب بندی در عکاسی با حضور و آموزش جواد بهمنش راد در شهرستان اهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به همت انجمن هنرعکاسی شهرستان اهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر ، کارگاه آموزش عکاسی با موضوع ترکیب بندی در عکاسی روز جمعه ۲۲مرداد ماه با تدریس جواد بهمنش راد از اساتید برجسته کشوری در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ۳۵ نفر از اعضای انجمن با عنوان عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی، مباحثی آموزشی و بروز و پیشرفته را در موضوع ترکیب بندی در عکاسی با نمایش نمونه عکس هایی موفق و مرتبط فرا گرفتند.
این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی برای اعضای انجمن عکاسی شهرستان اهر برنامه ریزی و برگزار شد. در این کارگاه آموزشی مباحثی مانند سبک های عکاسی ، ترکیب بندی خوب و صحیح در عکاسی ، تاثیر نقاط طلایی در ثبت یک عکس خوب ، هدف در عکاسی  و همچنین تکنیک های مهم و کاربردی در عکاسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است جواد بهمنش راد متولد ۱۳۳۴، از عکاسان بنام استان آذربایجان شرقی و مدرس دانشگاه می باشد از سوابق هنری وی می توان  تالیف کتاب در جستجوی هویت شهر تبریز، داوری و عضویت در شورای برگزاری جشنواره های سراسری فیلم و عکس از جمله : وحدت ،فیروزه ، رضوی  را نام برد.

آموزش - انجمن عکاسان اهر گلی زاده

عکس: توحید مهدی زاده

اسامی شرکت کنندگان در کارگاه نظری آموزش ترکیب بندی در عکاسی به این ترتیب معرفی شده است: افسانه رضایی، شبنم مشرفی، حمیده جعفری، مینا حسینی، سید محمد راثی، عباس بخت آور، سونیا یعقوبی، علیرضا رادمان، مهدی دایلاری، محمدرضا بهمرام، پرویز گلی زاده، معصومه فریبرزی، بهنام سرقینی، محمدرضا گلی زاده، حامد قاسمی، صبرینه دوستی، فرناز فخرایی اقدم ، عرفان رستم زاده، سعید قاسمی ، ایران مهدی پور، فرهاد زرگریان ، حدیث زرگریان ، علی مرادی ، امیر یوسفیان اهری، هادی مهدی زاده، پرویز بهلی ، توحید مهدی زاده، سیده زهرا طباطبایی ، سیده صغری طباطبایی ، نگار فیروزی ، هادی عباسقلیزاده ، یوسف عبدلی ، علی نوجوان ، بهرام عبدالله زاده ، عزیزه شکری

با توجه به استقبال خوب هنرمندان در این کارگاه، هیات مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در نظر دارد کارگاه ها و اردوهای عکاسی دیگری نیز که برای بهبود و پیشرفت سطح عکاسی هنرمندان شهرستان اهر موثر است را در ماه های بعدی تدارک و اجرا نماید.
مطابق با اعلام پرویز گلی زاده مدیرعامل انجمن عکاسان شهرستان اهر برای تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی شرکت صادر و تحویل ایشان خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور عکاسی مستند از دروی شالی برگزار می شود
پسین
نمایش عکس‌های میرزاابوالقاسم نوری در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست