1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا معرفی شدند

با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا در شهر اراک، عکاسان برگزیده این جشنواره معرفی شده و جوایزشان را دریافت کردند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به نقل از دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا ، صبح امروز جمعه ۱۹ آذرماه طی مراسمی با حضور مسئولان بلندپایه استان و جمع کثیری از هنرمندان و عکاسان نامدار کشور، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره در هر دو بخش شهروندی و ویژه افتتاح و در ادامه نیز از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.
جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا ؛ از ۱۷ مردادماه سال جاری با اعلام فراخوان عمومی به طور رسمی آغاز به کار کرد و پس از ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه آثار منتخب به کار خود پایان خواهد داد.
لازم به ذکر است در بخش شهروندی ۱۷۸ عکاس در یک مرحله ۱۳۴۵ اثر به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد ۲۸ اثر به انتخاب هیئت داوران جشنواره به نمایشگاه راه یافتند و همزمان نیز ۱۶۱ نفر با ارسال رزومه و نمونه آثار خود به دبیرخانه براساس فراخوان، تقاضای شرکت در بخش ویژه (حضوری) را داشتند.
در بخش ویژه ۳۵ نفر از عکاسان متقاضی به انتخاب کمیته ارزیابی و انتخاب به این بخش دعوت و  با همراهی ۶۵ عکاس اراکی در مدت ۳ روز در شهر اراک عکاسی کردند و دستاورد این حضور، تحویل ۸۵۰ اثر به دبیرخانه بود.
فراخوان جشنواره ملی عکس « من و شهر ، زشت و زیبا »به انتخاب هیئت داوران جشنواره تعداد ۴۰ اثر در این بخش به نمایشگاه راه یافتند و در مجموع از ۱۰ نفر نیز به شرح ذیل تقدیر به عمل آمد:
بخش شهروندی :
نفر نخست : حسین اسماعیلی از تهران با اهدای لوح افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۲۰ میلیون ریالی
نفر دوم: آرش صحرانورد از اراک با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۱۵ میلیون ریالی
نفر سوم: روح الله صالحی از اراک با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۱۰ میلیون ریالی
شایسته تقدیر: حمید سبحانی از مشهد، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۴ میلیون ریالی
شایسته تقدیر: سیدمحمود حسینی از تهران، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۴ میلیون ریالی
سایر عکاسانی که در بخش شهروندی(غیر حضوری) آثارشان موفق به راهیابی به نمایشگاه شده است عبارتند از: احمدرضا کریمی، اصغر عاصم کفاش، افشین آذریان، افشین میرزایی، الهه سالاران، امین رحمانی(۳ اثر)، جعفرمجیدی(۲ اثر )، تیرداد کدخداشفیع، حمیدرضا بازرگانی، جواد روئین، سامان عباسی، سیدیحیی حسینی ول آغوزی، سیدفرهاد نجفی فر، عرفان کوچاری(۲ اثر)، علی اصغر یوسفی، مجیدحجتی، مجید خالقی مقدم، محمد پازوکی و محمد علی میرزایی.

بخش ویژه(حضوری):
نفر نخست: حسین حبیبی نژاد از اراک با اهدای لوح افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۲۵ میلیون ریالی
نفر دوم: سیدمهرداد شریفی از اراک با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۲۰ میلیون ریالی
نفر سوم: امیر قادری از اراک با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی ۱۵ میلیون ریالی
شایسته تقدیر: سروش جوادیان از تهران، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی
شایسته تقدیر: علی کریمی از اراک، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی
سایر راهیافتگان به نمایشگاه در این بخش نیز عبارتند از: امیر عنایتی، امین رحمانی، بهزاد سهرابی، تیرداد کدخدا شفیع، حسن دهقاندوست، سیدخشایار فاضل کاشانی، ساسان جوادنیا، سجاد کزازی، سهراب نیازی، سهیل زندآذر(۲ اثر)، سینا یعقوب پور، شهاب ناصری(۲ اثر)، مازیار اسدی(۲ اثر)، مجید حجتی، محدثه جودکی، محسن کابلی، محمد وروانی فراهانی، مرتضی امین الرعایایی، میلاد سمنگانی، نرگس پوینده(۲ اثر)، یاسر محمدخانی و ئاریز قادری(۳ اثر).
میهمان ویژه بخش ویژه جشنواره محسن راستانی عکاس ایرانی بود که در مدت دو روز با سایر هنرمندان در بخش ویژه همراهی کردند.
لازم به ذکر است در بخش جانبی این نمایشگاه کارگاه تخصصی نگاهی خلاقانه به عکاسی شهری با تدریس مجید ناگهی مدرس دانشگاه و عضو کمیته داوران جشنواره برگزار گردید و مورد استقبال ویژه عکاسان و علاقمندان واقع شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« ۱۰ روز با عکاسان » یا ۱۰ روز با عکاسان تهرانی
پسین
کتاب عکس « سایه بی رنگ » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست