1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان طلایی جشنواره دوربین.نت مشخص شدند

برگزیدگان طلایی جشنواره دوربین.نت مشخص شدند

DSC_7034آیین اختتامیه و اهدای جوایز دهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت شب گذشته در باغ موزه قصر تهران برگزار شد و در این مراسم داورها در بخش های مختلف نشان های طلایی جشنواره دوربین.نت را به برگزیدگان اهدا کردند.
در ابتدای مراسم محمدنوروزی دبیر بخش عکس جشنواره سخنانی را درباره برگزاری جشنواره ایراد کردند. محمد نوروزی با اشاره به جشنواره ای برگزار شدن جشنواره دوربین.نت گفت: ابتدای صحبت ها درباره برگزاری جشنواره دوربین.نت قرار بر برگزاری به صورت جشنواره بود و برای همین منظور حدود ۳۰ کارگاه و نشست و کلاس آموزشی برگزار شد تا جشنواره به صورت صرف مسابقه برگزار نشود و جشنواره یک جشنواره آموزشی و آموزنده برای عکاسان باشد. همچنین محمدنوروزی درباره چینش داورهای جشنواره امسال سخن گفت.

 

DSC_7030

سپس از داوران بخش عکس: ساسان مویدی، محمود ظهیرالدینی، مرتضی فرج آبادی، جاوید نیکپور و مونا هوبه فکر داوران بخش عکس جشنواره تجلیل شد.

بعد از تجلیل از داوران نوبت به اهدای جوایز در بخش های مختلف شد.

بخش تلفن همراه / تجلیل: امین رحمانی/ سوم: حسین حیدرپور، لیلا طاهری راد / دوم : جمشید فرجوند فردا/ اول : حسین حیدرپور

بخش اقتصادی / سوم : سروش جوادیان / دوم: امین رحمانی / اول : سیامک ابراهیمی

در این بخش از عمران قاسمی مدیر مرکز دوربین به دلیل همکاری و همیاری ده ساله با جشنواره دوربین.نت تجلیل شد.

بخش سفرهای دوربین.نت / سوم: طلا طاهرنیا / دوم : مهدیه روستایی / اول : حمزه محمدحسینی

DSC_7189بخش ورزش / تجلیل : مهرورز احمدی، مجید بازایی / سوم : حسین حیدرپور / دوم : محمد مهیمنی / اول : علیرضا کرمی

در این بخش احمدرضا حجارزاده دبیر بخش فیلم درباره نحوه داوری بخش فیلم سخنانی ایراد کردند و از ضعف فیلم های رسیده در جشنواره امسال گله کردند. همچنین در این بخش از داوران بخش فیلم امیررضا نوری پرتو، امیررضا تجویدی، کیوان کثیریان، محسن زمانی و صوفیا نصرالهی تقدیر شد.

در این بخش داوران فیلمی را برای عنوان اول تا سوم انتخاب نکردند و تنها به یک دیپلم افتخار بسنده کردند. دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره دهم به محسن خانجهانی برای فیلم کلاه شیشه ای اهدا شد .

در این بخش و در هنگام شروع فیلمی از داوران بخش فیلم به دلیل بارش شدید باران برق سالن رفت . مراسم چند دقیقه ای وقفه پیدا کرد و سپس عقیل بهرامی مجری برنامه از حاضران خواست نورهای تلفن همراه خود را روشن کنند تا برنامه با نورهای فلاش تلفن های همراه ادامه پیدا کند.

بخش فرهنگ و هنر / سوم : محمدعلی نجیب / دوم : مریم ملک مختار / اول : سیامک ابراهیمی
DSC_7056بخش سیاسی / شایسته تقدیر : آرمین کرمی / سوم : سیامک ابراهیمی / دوم : روزبه فکوری / اول : آرمین کرمی

بخش فتوبلاگ / در این بخش محمد نوروزی با اشاره به فضای مجازی رایگان که در خدمت مردم است فرمودند که فقط ۴ فتوبلاگ در این بخش شرکت کردند و اظهار امیدواری کردند که عکاسان علاوه بر فضای مجازی فتوبلاگ را نیز جدی بگیرند و از فتوبلاگ میلاد حدادیان تقدیر کردند.

بخش آیین و مذهب / سوم : سروش جوادیان، علی اسدالهی سوته / دوم : سروش جوادیان / اول : مجید حجتی

بخش تک عکس اجتماعی / شایسته تقدیر : مجید حجتی / سوم : اصغر بشارتی، عبدالرحمن مجرد / دوم : منظر عقدایی / اول : سعید عرب زاده

DSC_7222بخش مجموعه مستنداجتماعی / سوم : امین رحمانی / دوم : میلاد حدادیان / داوران در این بخش نفر اول انتخاب نکردند.
در حالی که قرار بود فیلم های زندگی در جنگ و نگیرآقا۳ در پایان مراسم پخش شود به علت نیامدن برق به زمان دیگری موکول شد و برنامه در زیر باران و قطع برق با عکس یادگاری به پایان رسید.
دهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت از ۲۰ تا ۲۷ شهریور با برگزاری نمایشگاه در ۹ بخش ورزشی، اجتماعی، فرهنگ و هنر، آیین و مذهب، سیاسی، تلفن همراه، اقتصادی، سفر و مجموعه مستنداجتماعی با ۱۳۴ فریم عکس و ۸ مجموعه مستنداجتماعی، کارگاه و کلاس های آموزشی با پرونده های بهتر شویم، عکاسی با تلفن همراه و انتخاب و ارایه عکس و همکاری تعدادی نهادها و مراکز تجاری و فرهنگی برگزار شد.

عکس ها: احسان طالب زاده

پیشین
نگاه های برتر تور عکاسی مستند+عکس
پسین
آموزش کاربردی تازه ترین نسخه نرم افزار « لایت روم »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست