1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقه عکس « زندگی در شهر » طی مراسمی با حضور عکاسان و مسئولین معرفی و تقدیر شدند.
دبیرخانه مسابقه عکس " زندگی در شهر " با برگزاری مراسمی در فرهنگسرای اخلاق واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران برگزیدگان این مسابقه را معرفی و از ایشان تقدیر کرد.
در این مراسم که با حضور عکاسان و علاقه مندان به سایر رشته های هنری برگزار شد رضا دوستعلی ریاست فرهنگسرای اخلاق حاضر شد و برگزاری این دست مسابقه ها را به موازات آموزش های شهروندی و منطبق بر سیاست های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برشمرد.

برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند

عکس: سیدمدیار شجاعی فر

 
در این مراسم برگزیدگان سایر مسابقه های برگزار شده توسط این فرهنگسرا نیز مورد معرفی و تقدیر قرار گرفتند که در بخش عکس از سه عکاس برتر این مسابقه، سیدمدیار شجاعی فر، سمیه هاشمی و مهدی عقیقی به ترتیب با رتبه های نخست تا سوم با اهدای لوح و کارت های اعتباری: پنج میلیون، سه میلیون و دو میلیون ریالی تقدیر شد.

برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند

عکاس: سمیه هاشمی

 
همچنین علاوه بر تعهد فراخوان مسابقه، بنا بر تشخیص داوران و پذیرش دبیرخانه مسابقه از سه نگاه ویژه در عکاسی در بخش راه یافتگان نیز تقدیر به عمل آمد. در این بخش از: علیرضا عطاریانی، حمیدرضا بازرگانی و حامد نیرومند قوچانی با اهدای لوح تقدیر و یک نسخه کتاب نفیس از مجموعه تالیفات موزه عکسخانه شهر تقدیر به عمل آمد.
مسئولیت امور اجرایی این مسابقه را مهناز انصاف پور و داوری این مسابقه را: میترا محمدی، ابراهیم باقرلو و مهدی سروری برعهده داشته اند.

برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند

عکاس: مهدی عقیقی

 
نمایشگاه ۳۱ قطعه عکس از آثار عکاسان راه یافته به مرحله نهایی مسابقه " زندگی در شهر " در روزهای یکشنبه ۹ شهریورماه تا چهارشنبه ۱۹شهریورماه جاری در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

پیشین
نمایشگاه « سوگواری برای خواهر مرده » در نگارخانه مهروا
پسین
نمایشگاه انتهای زمین در نگارخانه کوثر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست