1. خانه
  2. اخبار
  3. بیست و دومین « تور عکاسی چیلیک » به ابیانه می رود

بیست و دومین « تور عکاسی چیلیک » به ابیانه می رود

" پایگاه عکس چیلیک " در تازه ترین دور از سلسله سفرهای گروهی عکاسی، در قالب سفری یک روزه، همراه با همسفران و کاربران و علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی به سوی شهر کاشان و به قصد دیدار و عکاسی  از روستای ابیانه می رود.

بیست و دومین تور عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » به ابیانه می رود

بیست و دومین تور عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " در اولین ساعت بامدادی پنجشنبه، ششم آبان ماه سال جاری حرکت خود را از مقابل دفتر این پایگاه در تهران آغاز و با یاری خداوند همزمان با غروب روز پنجشنبه به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران برخواهد گشت.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین نیاز به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این پایگاه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط " پایگاه عکس چیلیک " بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

تورهای آتی " پایگاه عکس چیلیک " با هدف عکاسی از طبیعت پاییزی منطقه ماسال، شهرستان اردکان و یزد، ابنیه تاریخی اصفهان، ابنیه کاشان، تالاب های انزلی و میانکاله، عشایر دشت مغان، طبیعت آستارا و منطقه کپورچال و … در دست طراحی و برنامه ریزی است.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی به مقصد ابیانه " ایـنـجـا " کلیک کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست