1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به « مسعود زنده روح کرمانی »+اعلام مجلس ترحیم

تسلیت به « مسعود زنده روح کرمانی »+اعلام مجلس ترحیم

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس هنرمند کشورمان ” مسعود زنده روح کرمانی ” همزمان با عصر چهارشنبه، ۱۴ مردادماه در غم از دست دادن پدرشان ” مهدی زنده روح کرمانی ” به سوگ نشسته اند.

مسعود زنده روح کرمانی متولد سال ۱۳۴۲ در شهر کرمان و دانش آموخته رشته تولید با گرایش عکاسی از دانشکده صداوسیما است. ایشان از جمله عکاسان فعال در نظام طراحی و اجرای مسابقه هایی داخلی است که با وجود برخورداری از تحصیلات آکادمیک عکاسی، مسئولیت و تجربه عکاسی در محیط هایی چون: ستاد تبلیغات جنگ، سازمان های خبری و واحد عکس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را داشته و در حال حاضر ریاست انجمن عکاسان ایران را عهده دار است.

” پایگاه عکس چیلیک ” به نمایندگی از طرف مدیریت و اعضای این رسانه، فقدان و درگذشت پدر بزرگوار این عکاس را به محضر همسرشان و خانواده زنده روح تسلیت گفته و از درگاه حضرت پروردگار، صبر و سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان و همچنین مغفرت و آرامش برای روح آن مرحوم، آرزو دارد.
———————————————
روابط عمومی انجمن عکاسان ایران با صدور اطلاعیه ای مراسمی را برای مرحوم ” مهدی زنده روح کرمانی “ پدر عکاس ” مسعود زنده روح کرمانی ” در تهران اطلاع رسانی است که عصر روز پنجشنبه، ۲۲ مردادماه جاری از ساعت ۱۶:۴۵دقیقه تا ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان خرمشهر(آپادانا)، خیابان عشقیار، ضلع شمال غربی میدان نیلوفر برگزار می شود.
———————————————-
در این ارتباط اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان ایران نیز با صدور و ارسال پیامی این فقدان را به محضر این عکاس تسلیت گفته و ابراز همدردی کردند.
متن پیام تسلیت ارسالی از سوی اعضای هیات مدیره این انجمن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای مسعود زنده روح کرمانی
رئیس محترم هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران
با تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که پدر گرامی شما دار فانی را وداع گفته و فرزندان و خانواده خود را داغدار کرده است،
اعضای انجمن عکاسان ایران به خاندان گرامی شما و نزدیکان آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویند و علو درجات وی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایند.
هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران
چهاردهم مردادماه نودو چهار

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکاسان همسفر با تور چیلیک میهمان عشایر اردبیل
پسین
درخواست عضویت انجمن عکاسان مطبوعات در شورای عالی خانه هنرمندان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست