1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس « بابک فروتنی »

تسلیت به عکاس « بابک فروتنی »

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که هنرمند و عکاس کارشناس « بابک فروتنی » از روز شنبه ۲۲ آبان ماه سوگوار از دست دادن پدر شده اند.
بابک فروتنی سوگوار پدر مرحوم مهندس فروتنی از جمله دانش آموختگانی بوده که پس از پایان تحصیل در کشور آمریکا، به ایران بازگشته و خدماتی وزین از تخصص و تجارب شان را در راه پاسداری از حریم کشور صرف کردند. سالهای خدمت مرحوم فروتنی در عرصه های فنی-مهندسی ادوات و تجهیزات راهبردی در تشکیلات بنیاد جانبازان در طول سالهای جنگ عراق بر علیه ایران از خاطر بسیاری از همکاران و همرزمان ایشان نخواهد رفت.

مهندس فروتنی با وجود عوارض و آسیب های عمیق جسمی سرانجام در اثر تحلیل قوای بدنی ، روز شنبه ۲۲ آبان ماه جاری در سن ۷۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و با افتخار و سرافراز، دنیا را به اهلش واگذاشت.

فرزند ایشان بابک فروتنی از جمله عکاسانی است که در عرصه های عکاسی از میراث فرهنگی ، مضامین اجتماعی و مفهومی صاحب آثاری موفق است. ایشان با وجود نزدیک به سه دهه حضور در فضای جامعه عکاسی، طراحی و گرافیک ، از آثاری موفق در زمینه های طرح ، چاپ و تالیف کتاب عکس برخوردارند.

مراسم ختم مهندس محمدرضا فروتنی ، غروب روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجدالنبی(ص) واقع در تهران، انتهای خیابان کارگر شمالی، روبروی خوابگاه دانشگاه برقرار می باشد.

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک »  ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن پدر فقید، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب عکس « ایران سرزمین شکوه و زیباییها » علی اکبر آقاجری منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس « وهم » در گالری گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست