1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس خراسانی «فرامرز عامل بردبار» +زمان و محل مراسم

تسلیت به عکاس خراسانی «فرامرز عامل بردبار» +زمان و محل مراسم

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس و مربی و آموزگار با سابقه عرصه فعالیت های عکس و عکاسی خطّه خراسان رضوی « فرامرز عامل بردبار » سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان می باشند.

فرامرز عامل بردبار از عکاسان شناخته شده شهر مشهد است و سالهاست که در عرصه آموزش و هدایت عکاسان جوان مشغول بوده و در حال حاضر عهده دار مسئولیت دبیری سرویس عکس روزنامه قدس هستند.

ایشان از ابتدای ماه جاری سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان «اقدس عطاریانی» شدند که پس از طی یک دوره طولانی بیماری، عازم سفر حق به دیار حقیقت شدند. مراسم تشییع و تدفین این مرحومه با حضور آشنایان و تنی چند از عکاسان در روز پنجشنبه ۴ اَمرداد در محل بهشت رضا(ع) شهر مشهدمقدس برگزار شد.

بنابر اظهار خانواده گرامی عامل بردبار به پاس تشریک مساعی و همدلی و همچنین جبران لطف حضور بخشی از اقوام و همکاران ساکن در شهر تهران مراسم یادبودی برای این مادر فقیده عصر روز جمعه ۱۶ اَمرداد در مسجدالجواد(ع) واقع در تهران، میدان هفتم تیر، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می شود.

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن مادر بزرگوار و بانوی فقیده سعیده، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه عکاسی طبیعت در حاشیه شهرستان فیروزکوه برگزار شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «رنگ در عکاسی خیابانی» در نگارخانه شمیده

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست