1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس مطبوعات « حجت ا.. سپهوند »

تسلیت به عکاس مطبوعات « حجت ا.. سپهوند »

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس با سابقه در عرصه فعالیت در مطبوعات و خبرگزاری « حجت الله سپهوند » سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان شده اند.

حجت الله سپهوند متولد سال ۱۳۵۱ از خرم اباد و دانش آموخته کارشناسی در رشته ادبیات است. ایشان از سال ۱۳۷۶ به کار عکاسی مطبوعات پرداخت و بیش از دو دهه است که در حوزه فعالیت عکاسی مطبوعات و عکاسی خبری مشغول بکار است. سپهوند یکی از عکاسان حاضر و صاحب اثر در زلزله بم در دی ماه ۱۳۸۲ بوده و کتاب «چهار نگاه» کتاب عکس ایشان به همراه سه تن دیگر از عکاسان است.
کتاب عکس «مثل خاتمی» شامل مجموعه عکس های این عکاس هنرمند به دوره هشت ساله ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی است که در اردی بهشت ماه سال ۱۳۸۴ چاپ و منتشر شد.

سپهوند با درج متنی از مادر در صفحه شخصی شان و در شبکه اجتماعی اینستاگرام از حسّ و احوال شان نوشتند: «مادر جان! سپیده که سر بزند، نخستین روز روزهای بی تو آغاز می شود»
ایشان همچنین در توضیح متن آورده اند: مادرم جان به جان آفرین سپرد، فاتحه ای برای همه مادرانی که از دنیا رفته اند قرائت فرمایید… و خداوند مهربان به همه مادرانتان سلامتی و طول عمر با عزت عطا فرماید…

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن مادر بزرگوار و بانوی فقیده سعیده، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس تاریخی «تکیه دولت» در موزه عکسخانه شهر
پسین
نمایشگاه عکس های آئینی محرّم در نگارخانه لاله

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست