1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به محضر عکاس پیشکسوت «جهانگیر چراغی»

تسلیت به محضر عکاس پیشکسوت «جهانگیر چراغی»

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد مجرّب عکاسی و عکاس نامدار «جهانگیر چراغی» به سوگ پدر نشستند.
مرحوم ابراهیم چراغی از سالکان طریق حق و از عابدان صالحی بودند که در طول عمر بابرکت‌شان توفیق بیش از یک قرن زندگی شایسته و بندگی حق را یافتند.
استاد جهانگیر چراغی نیز از برکت وجود چنین پدری از فیض سلوک حق برخوردار شدند و در دهه های ۶۰ و ۷۰ از جمله فعالان عرصه عکس و عکاسی در کشور بودند.
مهدی علائی
شاید! به درستی و واقع بتوان یکی از مثمر ثمرترین نتایج فعالیت های ایشان را مستقل از مجموع داوری‌ها و آموزش‌ها ، در راه اندازه پروژه موزه عکسخانه شهر دانست که به تایید بسیاری از بزرگان هنر و عکاسی در سطح خاورمیانه کم نظیر و در عرصه‌ی کشوری از ساختار و محتوا و گنجینه‌ای بی‌نظیر برخوردار است.
استاد جهانگیر چراغی نخستین مدیر موزه عکسخانه شهر بودند و پس از ایشان عزیزانی چون: مرحوم بهمن جلالی، مژگان طریقی، مریم زنجانپور، امیرهوشنگ للهی، عبدالغفار کاکایی عهده دار مدیریت این مرکز فرهنگی شدند و هم اکنون پیمان عمرانی عهده دار مسئولیت این موزه فرهنگی-هنری-تاریخی می باشد.
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر عکاس پیشکسوت «جهانگیر چراغی» و همچنین خانواده گرامی ایشان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن عزیز فقید و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «اسناد زندگی ۲» در گالری نگاه
پسین
کیارنگ علایی : ذکر نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی لازم می‌دانم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست