1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به مدرس عکاسی « مهدی رودباری »

تسلیت به مدرس عکاسی « مهدی رودباری »

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس و استاد دانشگاه « مهدی رودباری » ظرف چند روز گذشته، سوگوار از دست دادن پدرشان شده اند.
مدرس عکاسی « مهدی رودباری » بر اساس پیگیری های انجام شده مراسم تشییع و تدفین مرحوم عبدالحسین رودباری در شهرستان شهمیرزاد برگزار شده و تنها مراسم یادبود این پدر فقید در تهران، روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

مهدی رودباری کارشناس و استاد عکاسی از جمله عکاسانی است که با وجود تجربه عکاسی در سالهای جنگ ایران و عراق، تجربه عکاسی در شاخه هایی چون: مستند اجتماعی، شهری، پرتره و تبلیغات را دارا بوده و در حال حاضر در چندین واحد دانشگاهی به تدریس عکاسی و آموزش دانشجویان مشغول است.

مراسم گرامی داشت یاد این فقید عزیز، بعدازظهر روز سه شنبه ۵ بهمن ماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در تهران، نارمک، خیابان شهیدان رودباری(مهر شمالی) از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می شود.
مراسم دیگری نیز بعدازظهر روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در مسجد خیر واقع در تهران، رو به روی متروی میدان شهداء ، ابتدای خیابان شهید ناطقی ، جنب حسینیه شهید حاج همت برگزار می شود.

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن فقید سعید، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اختتامیه مسابقه عکس خانه روستایی برگزار شد
پسین
نمایشگاه عکس « واقعیت شخصی » در بندرعباس

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مهدی صداقی
    ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰

    متاسفانه امروز خود استاد عزیز رودباری بر اثر کرونا درگذشت لطفا خبرش رو اعلام کنید

    پاسخ
    • ادمین1 اتاق خبر «پایگاه عکس چیلیک»
      ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

      خبر درگذشت این استاد فقید صبح امروز در رسانه #پایگاه_عکس_چیلیک و شبکه اجتماعی این رسانه @Chiilick در کانال اخبار، اینستاگرام و توئیتر منتشر شد.
      خدایش از رحمت واسعه روح ایشان را برخوردار کند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست