1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تقدیر شهردار کیاسر و خانه عکاسان مازندران از عکاسان

تقدیر شهردار کیاسر و خانه عکاسان مازندران از عکاسان

طی برنامه ای عکاسانه با عنوان «روز جهانی عکاسی» دکتر همت محمدنژاد شهردار کیاسر با حضور خانه عکاسان مازندران از عکاسان پیشکسوت و موثر و فعال تقدیر کردند.
در این برنامه که روز جمعه ۲۶ آمرداد جاری در ورودی شهرستان کیاسر برگزار شد دکتر محمدنژاد با حضور در میدان اصلی شهر و اهدای شاخه گل به عکاسان میهمان در این برنامه به یکایک ایشان خیرمقدم گفت.
شهرستان کیاسر در ۷۰کیلومتری شهر ساری واقع شده است و عکاسان استان مازندران با هماهنگی مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران راسم گردهمایی عکاسان استان را به مناسبت ۱۹ آگوست/۲۸ آمرداد «وز جهانی عکاسی» را برپایه عکس تاریخی در فضای باز شهرستان کیاسر برگزار کردند.

در این برنامه اردوی عکاسی چند ساعته ای نیز برگزار شد که در نهایت مقرر شد از آثار برتر عکاسان نمایشگاهی در موقعیت کیاسر و ساری برگزار شود.
برگزاری این مراسم مقارن شد با دومین روز از حضور عکاسان ۱۱۰ومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در استان مازندران که بخشی از برنامه نیز دستخوش حضور عکاسان همسفر در کنار دیگر عکاسان و اساتید و هنرجویان حاضر در این مراسم شد.

مصطفی مکبّری نیز در سخنانی از «عکاسی مستند» گفت و ویژگی های این نوع عکاسی را برای حاضرین بازگو کرد.

در این همایش که با حضور بیش از هشتاد تن از عکاسان، اساتید و مدیران شورای شهر و شهرداری برگزار شد، از عقیل تشکری، میرصفی اندیکلایی، ابراهیم فلاح، مصطفی مکبری، مصطفی نیک نقش، سیدمنصور معصومی سنگتراشانی، اصغر عالیشاه، محسن غلامی، علی سلحشور، مهدی معصومی گرجی و مهدی سروری با اهدای لوح و کیف فرهنگی و صنایع دستی کیاسر تقدیر شد.

همچنین از سوی عکاسان همسفر با تور عکاسی چیلیک دو قطعه قاب طراحی شده به دو تن از عکاسان: میرصفی اندیکلایی و مهدی معصومی گرجی به دلیل حضور و پشتیبانی در امر آموزش اهدا شد و از سوی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ز آثار برتر عکاسان بزرگ جهان در حوزه عکاسی مستند یک قطعه عکس شاسی شده تقدیم و از سوی سایت کتاب عکس معادل ده بسته کتاب عکس به نفرات تقدیر شده اهدا شد.
برنامه اردوی یکروزه عکاسی به شهرستان کیاسر با هدف گرامی داشت روز جهانی عکاسی است و با هدف برپایی نمایشگاه عکس از آثار عکاسان به موضوع هایی چون: تهیه عکس از مناظر و طبیعت کیاسر، مشاغل، مردم نگاری ، معماری جدید و قدیم کیاسر برگزار شد.
پایان بخش برنامه های این همایش عکاسی ثبت عکس یادگاری گروهی در حاشیه دریاچه بود که با حضور عکاسان انجام گرفت.
عکس ها: ابراهیم فلاح، آرین جوادیان
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی شرکت کنندگان در جشنواره عکس گردشگری قزوین
پسین
موزه عکسخانه شهر و گرامی‌‌داشت روز جهانی عکاسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست