1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تمامی آثار نمایشگاه عکس « فرزندان آرا » به فروش رسید

تمامی آثار نمایشگاه عکس « فرزندان آرا » به فروش رسید

با حضور عکاسان و استقبال شعف انگیز مخاطبین و دیدارکنندگان از نمایشگاه گروهی عکس “فرزندان آرا” تمامی عکس های به نمایش گذاشته شده فروش رفت.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه گروهی عکس فرزندران آرا” که در روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران گشایش یافت، طی دو روز نمایش، شاهد حضور چهره هایی نامدار از عرصه فرهنگ و تاریخ و طبّ و مهندسی بود.

مرجان فاضل زاده مدیرعامل موسسه خیریه آرا به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه پیرامون هدف از این جریان را تقویت اعتماد بنفس جوانان مستعد موسسه خیریه فرزندان آرا برشمرد و در گفت وگو با واحد خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: «آرا موسسه ای است با انگیزه و هدف خدمت به جوانان .
برنامه های مدوّن خیریه ، با هدف توسعه ی علمی و حمایت از جوانان مستعد با توان مالی نامناسب، به صورت به روز، حرفه ای، کارآمد و موثر است.
آنچه برای موسسه ی خیریه آرا ارزش است، حمایت بی چون وچرای جوانان با استعدادی ست که به دلیل نبود یا کمبود زیرساخت های مالی مناسب، امکان به شکوفایی رساندن استعداد درونی شان جهت وروود به عرصه ی فعالیت های گوناگون اجتماعی و اقتصادی و یا به بیان جامع تر بازار کار پویا را ندارند.
آرمان آرا دربرگیرنده ی هیچ محدوده ی خاص جغرافیایی و ملیتی و نژادی نخواهد بود. برای تحقق این آرمان با تکیه بر لطف دائم خداوند و بهره گیری از تجارب نیروهای متعهد و متخصص و حمایت همه جانبه ی انسان های بلند نظر، به دنبال ارائه خدمات و حمایت متناسب با علاقمندی ها و توانایی های این جوانان هستیم .
ایمان داریم که آینده از آن جوانانی ست که هرگز به واسطه ی مشکلات مالی از دانش اندوزی، کار آموزی و کارورزی در حیطه ی مبتنی بر توانایی هاشان محروم نخواهند ماند و جذب بازار کار مناسب با علائق واستعدادهای شان خواهند شد.
بی شک در پیشبرد این رسالت، به عنوان قطره ای ازدریای بیکران مهربانی، نیازمند حمایت یکایک بلندنظرانی هستیم که باور ما را رنگ می بخشند.
دل خواسته مان، پرورش جوانانی ست که تلنگری کوچک را به انتظار نشسته اند، تا فردایی روشن بنا کنند».

اسامی علاقمندان صاحب عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: مهری راست قدم، مهدی یوسفی، مریم صادقی، انوش اوحدی، مهدی جعفری، مهران جعفری، مبین رضازاده، مینا عمرائی، فراز‌ عزیزی، اعظم حشمتی، مریم خداوردی و مهدی سروری .

در طی روزهای نمایشگاه، عکاسان جوان این موسسه شاهد حضور اساتیدی چون: نادر سماواتی، علی جمشیدی، انوش اوحدی، دکتر سهیلا مرادی، سید احمد محیط طباطبایی، نادر داوودی، ساسان افشارزاده، دکتر محمود معتمدی، مهدی سروری، مهندس خرازی و تنی چند از خانواده ها و خیّرین هنردوست بودند.

همچنین از سوی تنی چند از «فرزندان آرا» لوح های تصویری به دو تن از عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه “انوش اوحدی” و “مهدی_سروری” که با حضور عکس و اثرشان در کنار آثار جوانان مشوّق و موثر بودند انجام شد.
لازم به ذکر است تمامی عکس های به نمایش گذاشته شده ظرف دو روز نمایشگاه به نفع اهداف موسسه خیریه آرا به فروش رسید و برخی عکس ها تا ۵نسخه تعیین شده شان توسط دیدارکنندگان و خانواده های هنردوست خریداری شد.
عکس ها از: نوید توحیدی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آیین اختتامیه جشنواره دوربین.نت با بزرگداشت بهرام محمدی فر برگزار شد
پسین
تور عکاسی از مناطق سیستان برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتى
    ۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶

    آرامش و شادى عمیقى که در جستجوى آنیم در پستوى خانه و دل کوچک نهان نیست
    آن شادى در دل هاى بزرگى ست که با تمرین مهربانى و محبت و حمایت و دستگیرى و …شادى و آرامش شان را عمیق و واقعى مى یابند…
    آنها حتى به این هم قانع نیستند شادى شان با جمع سهیم مى شوند و آنان که گاه غافل اند را بر سر این سفره مى خوانند تا از حظ این همراهى و همدلى ها و مهربانى ها بى نصیب نمانند.
    چقدر دنیا به این جنس حضور آدمى محتاج ست …
    #پایگاه_عکس_چیلیک در راستاى کار رسانه اى خویش ، هیچ گاه از این جنس حضور و مهربانى غافل نبوده و در حمایت آنان که باید همیشه پیشگام بوده است.

    و “خدا نیکوکاران را دوست دارد…”

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست