1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تمدید مهلت شرکت دربخش غیرحضوری جشنواره بازار اراک

تمدید مهلت شرکت دربخش غیرحضوری جشنواره بازار اراک

مهلت ارسال آثار دربخش غیر حضوری نخستین جشنواره ملی عکس بازار اراک تمدید شد.

نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » دبیر نخستین جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک در گفت وگو با واحد اخبار ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) اظهار داشت: با توجه به استقبال فراوان عکاسان از جشنواره عکس بازار مهلت ارسال آثار در بخش غیرحضوری تا ۲۲ تیرماه تمدید شد.

عادل عزیزی با اعلام این خبر گفت: به دنبال استقبال فراوان متقاضیان شرکت در بخش حضوری و تمدید دو روزه ارسال رزومه، در بخش غیرحضوری نیز با درخواست عکاسان، آنها می توانند آثار خود را تا دو روز دیگر و تا پایان روز ۲۲ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که عکاسان توجه داشته باشند تا پایان زمان اعلام شده آثار خود به دبیرخانه ارسال کنند چراکه مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس بازار افزود: هر عکاس می تواند برای شرکت در بخش غیرحضوری ۱۵ اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت نام را تا مهلت اعلام شده به ایمیل جشنواره ارسال کند.

ایشان خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش حضوری، غیرحضوری و جنبی به منظور معرفی ظرفیت های تاریخی و هنری بازار اراک برپا می شود.

گفتنی است جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۳۱ تیر ماه توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با همکاری انجمن عکاسان استان مرکزی برگزار می شود.
———————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهدۀ متن فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » ” ایـنجـا ” کلیک کنید.

پیشین
مدعوین به جشنواره عکس « بازار تاریخی اراک »
پسین
برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در بوشهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست