1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور تخصصی عکاسی چیلیک با نگاهی مستند برگزار شد

تور تخصصی عکاسی چیلیک با نگاهی مستند برگزار شد

۶۵ومین تور تخصصی عکاسی پایگاه عکس چیلیک با نگاهی متمرکز به موضوع و عکاسی مستند برگزار شد.

در این تور که بیش از چهل علاقه مند به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک شرکت داشته اند همسفران با حرکت بامدادی از تهران به مقصد تاکستان واقع در استان قزوین در حرکتی هماهنگ در میان کارگران کارگاه های خشت زنی و کوره های آجرپزی حضور یافته و به عکاسی پرداختند.

پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، برنامه ریزی این تور را به شکل و شیوه ای قرار داد که همسفران سحرگاه دوشنبه ۳ شهریورماه جاری از تهران عازم شده و پس از حضور در مقصد، پس از صرف صبحانه، عازم کارگاه های خشت زنی و کوره های آجرپزی و محل اسکان ایشان شدند تا مطابق برنامه، عکاسی خود را با نور مناسب صبحگاهی از فعالیت کارگران و نماهایی داخلی از زندگی اهالی منطقه آغاز کنند.

البته با وجود هماهنگی میان همسفران دقایق سرانجام این تور نیز با حضور در مزرعه آفتابگردان و عکاسی از گل های آفتابگردان بود که با تمایل و تلاش همسفران به نتیجه رسید.

پایان بخش برنامه ۶۵ومین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در سالن آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار خواهد شد.

تور تخصصی عکاسی چیلیک با نگاهی مستند برگزار شد

اسامی همسفران همراه در تور تخصصی عکاسی مستند در شهرستان ” تاکستان ” به این ترتیب است:

محمدرضا آقائی، سارا ابوالصدق، ابراهیم باقرلو، رضا بهادری، سمیرا بیگدلی، محمدرضا ثابت قدم مقدم، منا ثباتی، اکرم جمعی، فاطمه سادات حجازی، یاسمن حسین پور، وجیهه سادات حسینی، اعظم حشمتی، معصومه حضرتی، مریم خادم بهمنیار، امین رحمانی، محمدرضا رحیمی، امیرحسین رضوانی، حسین(مهران) ریاضی، محمدرضا زارع، فاطمه زهرا زنجانی، مهدی زنجانی، سبحان سروری، مهدی سروری، مریم شریفی، ماهرخ شش بلوکی، مهسا صاحبدل، ایمان صمدی، منا عبدا..پور،محدثه(باران) عطایی، منظر عقدایی، مهدی علیزاده، سیدعرفان علیپور، شهرام فرهمندصفت، آزاده گلابگیران، مجتبی محسنی، میترا محمدی، پیمان مختاری، سیدمهدی مصطفوی، سجاد معظمی گودرزی، سیدصادق موسوی، فاطمه میر، فاطمه ندیمی، سمانه نوری زاده، مجید وفائی و محمدرضا یوسفی.

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند به واسطه تمامی هماهنگی ها و پشتیبانی ها از ” امین رحمانی ” عکاس منطقه تاکستان که در برنامه ریزی و راهنمایی این تور نقشی بسزا داشت، تقدیر و تشکر نماید.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.

تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: غار کتله خور، شهرکرد(بازفت)، غار کتله خور زنجان، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، کلیبر، کردستان، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، ترکمن صحرا، شیراز و تخت جمشید، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) به قصد عکاسی از تاکستان ” ایـنـجــا “ کلیک کنید.

علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره اصلی دفتر این رسانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا مسئول تورهای عکاسی این پایگاه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نمایند.

پیشین
نمایشگاه « سوگواری برای خواهر مرده » در نگارخانه مهروا
پسین
نمایشگاه انتهای زمین در نگارخانه کوثر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست