1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی از خانه های تاریخی و بازار شهر کاشان

تور عکاسی از خانه های تاریخی و بازار شهر کاشان

تور عکاسی از ابنیه فرهنگی و خانه های تاریخی و معماری و مشاغل بازار کاشان برگزار می شود.

تور عکاسی ابنیه تاریخی و بازار کاشان با قصد تجربه عکاسی مستند و عکاسی معماری با هدف تجربه و کسب مهارت در حوزه آموزش کارگاهی در موقعیت های هدف گذاری شده شهر کاشان برگزار می شود.
کارگاه عکاسی مستند و عکاسی معماری در قالب تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در غروب سه شنبه ۲۹ بهمن ماه عازم مقصد شده و همزمان با صبحگاه روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه جاری برنامه عکاسی را از خانه های تاریخی-فرهنگی شهر کاشان آغاز می کنند.
در طراحی این سفر گروهی، آموزش های پیش از سفر و نکات منظور شده در پیش از سفر برای همسفران بیان شده و برنامه سفر به گونه ای طراحی شده است که با نشست نقد تور و بررسی فایل های تولید شده توسط همسفران و با حضور ایشان و دیگر علاقمندان مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری تورها، تور عکاسی این مرکز را در قالب یک نشست توجیهی پیش از موعد تور و یک نشست آموزشی پس از برگزاری تور برای عکاسان و همسفران علاقمند برگزار نماید.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک »  شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.
لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت محدود و اولویت حضور همسفران، ضرورت دارد تا متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به اعلام حضور و تکمیل فرم ثبت نام در این تور اقدام نمایند.
تورهای آتی « پایگاه عکس چیلیک »  با هدف عکاسی از: کویر مرنجاب ، مستندنگاری در سیستان ، بوشهر ، روستانشینان کردستان ، پل ورسک و شیرگاه، طبیعت جنگلی کپورچال، جزیره قشم، آجرپزی و خشت زنی، اردبیل و … در دست هماهنگی و طراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی از خانه های تاریخی و بازار کاشان « ایـنجـا » کلیک کنند.

پیشین
آموزش کاربردی نرم افزار لایت روم در دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک
پسین
نمایشگاه عکس «شهری روی آب» در نگارخانه آسمان برج آزادی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست