1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. تور عکاسی از شرکت تعاونی محصولات برتر

تور عکاسی از شرکت تعاونی محصولات برتر

نخستین تور عکاسی از شرکت تعاونی های برتر به واسطه دبیرخانه جشنواره عکس تعاون صبح روز چهارشنبه ۲۰ آبان ماه به مقصد شرکت تعاونی محصولات برتر برگزار شد.
در این سفر یک روزه که از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶ به طول انجامید عکاسان پس از حضور در شرکت تعاونی تولیدی نویدکاران نماینده برند برتر در تولید و بسته بندی انواع محصولات غذایی و صرف صبحانه ، با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت تعاونی محصولات برتر « مهندس محسن فهیمی پور » آگاه شده و در ادامه ضمن حضور مهندس علی علی پور اقدم ، مشاور مدیرعامل ، کیا و … از توضیحات ایشان در روند خط تولید سالن های مختلف دیدار و عکاسی کردند .
اسامی عکاسان حاضر در این سفر یک روزه به این ترتیب معرفی شده اند: محمد نیک عهد ، مهری راست قدم ، ابراهیم باقرلو ، معصومه حضرتی ، محمدرضا زارع ، مریم حسنی ، محمدرضا رحیمی ، سهیلا(طلا) خانمیرزایی ، مریم خداوردی و مهدی سروری .
پایان بخش این سفر یک روزه ، ثبت عکس گروهی با مدیر عامل ، مدیران و معاونین و کارگران خطوط تولیدی و کارکنان شرکت تعاونی محصولات برتر بود که انجام گرفت .
برگزاری سفرهای یک روزه و دیدار و عکاسی از شرکت های تعاونی برتر از جمله اهداف زمینه ساز حضور و شرکت در سومین جشنواره عکس تعاون است که عکاسان مشتاق با هماهنگی و اعلام حضور با دبیر و یا دبیرخانه این جشنواره از این امکان برخوردار می شوند .

پیشین
گشایش نمایشگاه گروهی عکس « عین عاشورا »
پسین
دومین تور عکاسی از شرکت تعاونی های برتر

به تازگي منتشر شده

۵ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • نهلا نیاورانی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۱:۵۸

    این تورعکاسی ، قطعا فرصت بسیار ارزشمندی برای عکاسان حاضر در گروه بوده، حیف که به دلیل مشغله امکان همسفر شدن با دوستان فراهم نشد. امیدوارم در تورهای بعدی از این دست همراه گروه باشم.

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۴۱

    سپاس از پایگاه عکس چیلیک که چنین فرصتهایی را خلق کرده و در اختیار دوستداران عکاسی قرار میدهند.

    پاسخ
  • سهیلا( طلا) خانمیرزایی
    ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۲۷

    این تورها و فرصت های فراهم شده عکاسی از چنین موضوعات نادر هستند.
    از پایگاه عکس چیلیک و دبیرخانه جشنواره تعاون بابت زحماتشون تشکر می کنم و آرزوی پایداری و موفقیت برای تمامی اهالی چیلیک دارم.

    پاسخ
  • فرصت مغتنمی که توسط دبیرخانه جشنواره تعاون برای عکاسان کشور فراهم شده را به فال نیک میگیرم و خوشحالم از اینکه در این تور ارزشمند حضور داشتم و توانستم مصادیق تعاون را در کادر دوربین بگنجانم و ثبت نمایم. فرصتی که به صورت انفرادی به ندرت و با پیگیری های زیاد برای هر عکاس فراهم خواهد شد را امروز پایگاه عکس چیلیک فراهم آورده و از از دوستان عزیز تقاضا دارم در این تورها مشارکت فعال داشته باشند و از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

    پاسخ
  • چقدر دوست داشتم همراه گروه در این تور عکاسی می بودم و میدونم چه فرصت طلایی و استثنایی ای رو از دست دادم …انشالله در تور های بعدی جشنواره تعاون با همراهی دوربینی سالم توانایی شرکت رو داشته باشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست