102 -
تور عکاسی پاییزی در جنگل های مازندران
تاریخ برگزاری : ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
یک روزه
برنامه سفر

مدت و زمان برنامه: سفر یک شب و یک روز بوده و زمان حرکت ، از بامداد پنجشنبه ۲ آذرماه تا شامگاه پنجشنبه می باشد.

اهداف عکاسی

اهداف عکاسی: با قصد عکاسی و پیاده روی جنگلی و تولید فایل عکس از زیبایی های پاییز در محدوده راه تا آبشار و موقعیت روستا.

درباره منطقه

برنامه سفر: همسفران قصد دارند تا در حرکتی شبانه از تهران، خنکای صبح مقصد را درک کرده و پس از طی مسافتی به سمت ارتفاعات جنگلی منطقه ، در تابش نور صبحگاهی خورشید و گذر از ابریزها، به حاشیه آبشار بزرگ رسیده و در طول مسیر می توانند با مرور و ثبت کادرهای عکاسی در بهترین نور صبحگاهی به کار عکاسی از درختان پاییزی جنگل و حاشیه زیبای آبشار مشغول شوند.

تور عکاسی پاییزی در جنگل های مازندران :
عکاسی از طبیعت همواره با حس و احوال ویژه ای برای دوستداران عکاسی طبیعت همراه بوده است.
فصل پاییز هم در کنار دیگر فصل ها نیرویی بالقوه برای عکاسی در دل طبیعت را برای نگاه عکاسان فراهم می کند و یکی از این انرژی ها طبیعت زرد و جنگلی در برخی استان های کشور است.
پایگاه عکس چیلیک این بار استان مازندران را که در همسایگی شمالی استان تهران قرار گرفته به عنوان مقصد موضوعی تور عکاسی تعیین کرده است تا با پیمایش کمترین فاصله از مبدا، امکان برگزاری سفر یک روزه عکاسی طبیعت و جنگل نوردی و عبور از آب رودجانه جاری در طی مسیر برای همسفران و عکاسان حاضر در این سفر ممکن و مهیا باشد.
مسیر تعیین شده در طی عبور از دماوند، آمل، فریدونکنار و در نهایت بابل کنار و جریان رودخانه در امتداد جریان طبیعت به آبریزگاه هایی می انجامد که گاه تا ارتفاع چندین متر مرتفع می شوند و چند دَه متر وسعت می یابند و جلوه گاهی زیبا برای هر عکاس با ذوق و خوش نگاهی پدید می آورند.
برنامه این تور عکاسی دارای ساعتی پیاده روی در سطح مسیر جنگلی را جهت دسترسی به آبشار به همراه دارد و گاه همسفران به جهت نیل به مقصد و رسیدن به پایه آبشار بایستی از عرض رودخانه عبور کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • حميده نظرى
    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹

    با سلام
    این سفر خاص بسیار برایم دلچسب بود. براى شخص من که اولین تجربه عکاسى با گروه تور عکاسی چیلیک را تجربه می کردم و به نظرم می رسد که اصولاً باید بسیار عالى باشد که چنین فرصتهایى وجود دارد که مى توانى تجربیات بسیارى در این زمینه کسب کنى.
    من تجربه خوبى را کسب کردم و دریافتم که مى توانم بسیار یاد بگیرم و نواقص خودرا در عکاسى بر طرف نمایم و امیدوار که بازهم فرصت استفاده و حضور در این گروه را پیدا کنم. با تشکر

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۲۹

    در این سفرکه با هوای بارانی و مه مواجه شدیم ، بسیار تجربه خوبی بود که حتی در این هوا هم سعی کنیم تا به ثبتی موفق برسیم.
    در ادامه سفر به جنگلی رسیدیم که درختانی با برگهای رنگ رنگ و پاییزی، مه آلود و بارانی لذت و درکی دو چندان از فصل خزان داشت.
    گرچه سفر یک روزه برای تمرکز بر روی این موضوع کم بود ولی سعی خودم را کردم که نهایت استفاده را ببرم.
    تشکر فراوان از پایگاه عکس چیلیک و آقای سروری عزیز برای برنامه ریزی های خوب و دقیق این سفرها
    بی صبرانه منتظر جلسه نقد هستم که بخش تکمیلی تورهاست.

    پاسخ
  • بهار تاجیک
    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۰۳

    سومین باربود که به همراه خانواده چیلیک برای عکاسی به شمال کشور سفر کردم و در هر سفر با فضای جدید و تجربه های تازه روبرو شدم.
    در ابتدا دیدار و آشنایی با استاد اندیکلایی عکاس و هنرمند مازندرانی که با هماهنگی جناب آقای سروری صورت گرفت و ایشان با گشاده رویی در منزل پدری . موزه خانگی خود پذیرای ما بودند.
    عکاسی در هوای مه آلود و بارانی پیامی زیبا برایم داشت: “هیچوقت و در هیچ شرایطی #عکاسی_تعطیل _نیست “.
    جنگلی با برگ های پاییزی و زیبا از دیگر جذابیت های سفر بود و مثل همیشه همسفرانی خوب و صمیمی که لذت سفر را دوچندان می کرد.
    سپاس بیکران از #پایگاه_عکس_چیلیک و آقای #مهدی_سروری که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای بالاتر بردن جنبه های آموزشی و سلامت محیط #تور_عکاسی_چیلیک تلاش می کنند. پایدار باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست