1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی پاییزی چیلیک در طبیعت جنگل و آبشارها برگزار می شود

تور عکاسی پاییزی چیلیک در طبیعت جنگل و آبشارها برگزار می شود

نودو دومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در قالب تور عکاسی پاییزی چیلیک در طبیعت جنگل و آبشارهای استان گلستان برگزار می شود.

تور عکاسی پاییزی چیلیک با موضوع کارگاه تجربی آموزشی عکاسی پاییز در طبیعت جنگل و آبشارهای استان گلستان با هدف طبیعت نوردی و جنگل پیمایی و عکاسی گروهی برنامه ریزی و اجرا می شود.
این برنامه با توجه به ظرفیت محدود در پذیرش تعداد متقاضیان و دعوت از عکاسان و دانشجویان و علاقمندان به عکاسی طبیعت، در فرصتی دو روزه در موقعیت جنگلی حاشیه شهرستان های گرگان و شین آباد و زیارت در طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان ماه جاری) برگزار می شود. (لازم به یادآوری است در صورت امکان حضور و تامین ظرفیت و شرایط، برگزاری تور در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آبان ماه نیز میسر است).

کارگاه عکاسی طبیعت در جنگل های گلستانپایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری تورها، نود و دومین تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به قصد عکاسی از رنگ و فرم و شکل و روح نشاط در تنوع کبودی درختان جنگل نشین استان گلستان برگزار نماید.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک »  شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی هدفمند، علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.
این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد که نتایج این سلسله نشست ها با عنوان « نگاه های برتر » از طریق جستجو در اخبار سایت قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است از جمله ویژگی های مورد نظر برگزارکننده برای متقاضیان شرکت در تورها، توان تعریف وظیفه فرد در قبال گروه است تا با بکارگیری اصول رفتار جمعی ، بتوانیم سفری موفق تر را با بالاترین دستاورد تصویری برای تمامی عکاسان و شرکت کنندگان رقم بزنیم.

تورهای آتی « پایگاه عکس چیلیک »  با هدف عکاسی از: ماهیگیران ساحلی خزر، روستانشینان کردستان ، روستاهای مناطق ماسال ، عشایر شهرکرد، منطقه الندان، ارومیه، روستا و کویر ورزنه، تالاب های انزلی، پل ورسک و شیرگاه، طبیعت جنگلی کپورچال، جزیره قشم، آجرپزی و خشت زنی، اردبیل، تبریز و کندوان، عشایر دشت مغان و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی پاییزی در شهرستان های استان گلستان « ایـنجـا » کلیک کنند.

پیشین
نگاه های برتر تور عکاسی « طلوع در کویر » معرفی شد
پسین
کارگاه آموزشی عکاسی خبری در اهر برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست